درباره ما

قرآن كريم از سنخ كلام خود را به عنوان بيان معرفى كرده است: «هذا بيان للناس» (آل عمران، ۳ / ۱۳۸) گر چه بيان، مفهومى است گسترده و بر هر چيزى كه مبين مقصود و مراد انسان باشد اطلاق مى شود، خواه سخن يا خط يا اشاره، لكن شاخص همه آنها سخن است و لذا قرآن به آداب سخن، بيش از خط يا اشاره پرداخته است.
به حسب عادت، سخن گفتن مسأله ساده‏ اى به نظر مى رسد لكن با اندك تأمل خواهيم دانست كه اين امر از پيچيده‏ترين و ظريف‏ترين اعمال انسانى است.
آن گونه كه از آيات ۱ تا ۴ سوره الرحمن استفاده مى شود، يكى از مهم‏ترين نعمت‏هاى الهى بعد از نعمت آفرينش، نعمت بيان است. در اين آيات آمده است: «الرحمن.علم القرآن. خلق الانسان. علمه البيان» خداى رحمان، قرآن را ياد داد، انسان را آفريد، به او بيان آموخت. گويا مفهوم اين سخن آن است كه انسان است و بيانش.
قال علی علیه السلام: احسن القول السداد. غرر الحکم / ۲۸۶۵نیکوترین کلام، کلام استوار و محکم است.
حال با استمداد از آیات صریح قرآن و با نگاهی تیزبینانه تمامی اتفاقات شهر را رصد کرده و با گفتاری مبتنی بر صدق کلام و بدور از هرگونه خصومت و یا جانبداری از شخص یا گروهی در جهت تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف در شهرستان عمل می نمائیم، باشد که مورد رضایت خداوند و مردم ولایتمدار خطه مبارک شهرستان فریدونکنار قرار بگیرد.انشاالله

لازم به ذکر است که این سایت متعلق به هیچ شخص و یا گروهی نیست و صرفا جهت معرفی و تقویت نقاط قوت و همچنین کمرنگ شدن نقاط ضعف گام بر می دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا