دستگیری دزدان نوروزی پایتخت

بصیر،۱۵ فروردین ماه عوامل گشت کلانتری ۱۱۴ غیاثی تهران در حال گشت زنی در خیابان خاوران بودند که به یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی با یک نفر سرنشین مشکوک شدند.
در بررسی خودرو مشخص شد که این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت است. در ادامه راننده به محض مشاهده ماموران  اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز وارد کوچه بن بستی شد و با رها کردن خودرو، وارد یکی از خانه‌ها شد. ماموران با هماهنگی مرکز پیام کلانتری وارد این خانه که بعداً مشخص شد پاتوق و مخفیگاه وی بوده شدند و متهم را به همراه دیگر همدستانش دستگیر کردند.
در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این افراد از اعضای باند سارقان لوازم خودرو در شرق پایتخت هستند.
همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه تعداد قابل توجهی لوازم خودرو، اموال منزل نظیر فرش و تابلو فرش کشف و ضبط شد.سرکلانتر ششم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران‌ گفت: متهمان به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
سرهنگ حسین اسدی در پایان خاطر نشان کرد: شکات و مالباختگانی که در ایام نوروز از خودرو و منازل آنان در محدوده شرق تهران سرقت شده است برای بررسی و پیگیری پرونده‌هایشان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در اتوبان محلاتی، بلوار نبرد، خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

بی باک نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا