رئیس اداره گمرک فریدونکنار خبر داد:

بیش از ۳ میلیون دلار صادرات از گمرک فریدونکنار در سال ۹۴

بصیر؛ سیروس پورهواسی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: با توجه به اینکه بندر فریدونکنار با مشکلاتی مانند لاروبی روبه‌رو است و کشتی در آن پهلو نمی‌گیرد، وارداتی در این شهرستان نداریم اما صادرات به صورت زمینی و ارزیابی در محل در حال انجام شدن است.

وی تصریح کرد: زمانی می‌توانیم واردات و صادرات دریایی را در این بندر آغاز کنیم که مشکل شرکت راهبران بندر فریدونکنار با اداره‌کل بنادر مازندران برطرف شود که با توجه به جلسه‌ای که در آغاز سال جدید با استاندار مازندران صورت گرفت، این مشکل به نظر می‌رسد تا ۲۰ روز آینده برطرف شود.

رئیس اداره گمرک فریدونکنار با اشاره به اینکه صادرات به صورت زمینی به عراق و افغانستان در حال انجام شدن است، خاطرنشان کرد: لامپ، چراغ‌های روشنائی، لوازم پوشش خودرو و کیسه‌های تهیه شده از پلی اتیلن بخشی از مهم‌ترین کالاهایی است که به صورت ارزیابی در محل به عراق و افغانستان صادر می‌شود.

پورهواسی با بیان اینکه در صورت درخواست بازرگانان آماده هستیم نسبت به آشنایی آنها به بازارهای صادراتی به آنها مشاوره دهیم، یادآور شد: صادرات فریدونکنار در سال ۹۴ به بیش از ۳ میلیون و ۷۷۳ هزار دلار از این گمرک رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا