مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

کسب رتبه نخست پژوهش‌سرای فریدونکنار در مازندران

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛ اظهار کرد: پژوهش‌سرای دانش آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار رتبه نخست استان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در ارزیابی پژوهش‌سراهای برتر استان مازندران در سال تحصیلی ۹۵-۹۴، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار توانست با کسب ۴۴۰ امتیاز از مجموع ۴۵۰ امتیاز، رتبه نخست استان را به دست بیاورد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار در زمینه فعالیت‌های پژوهشی، شرکت در جشنواره جوان و نوجوان خوارزمی و عملیاتی کردن پروژه‌های دانش‌آموزی به ویژه در بخش رباتیک، موفقیت‌های چشمگیری داشته و بیشترین امتیازهای ممکن را در این بخش‌ها به خود اختصاص داده است.

اسماعیل‌زاده با بیان این که پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار در موقعیت مکانی خوبی به لحاظ در دسترس بودن قرار دارد، تصریح کرد: به لحاظ قرارداشتن امکانات آزمایشگاهی مناسب در این پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، آزمایشگاه مرکزی آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مکان قرار دارد.

وی با اشاره به پیشرفت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار در امور پژوهشی اظهار کرد: پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور است چرا که قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا