آپدیت جدید آیفون با ویژگی‌های مخفی بزرگ

بصیر،اکنون شرکت اپل برای رفع این مشکل آپدیت جدید سیستم عامل ios را رونمایی کرد که دارای یک ویژگی بزرگ مخفی است.کاربران با استفاده از این سیستم عامل می توانند به صورت همزمان دو حالت  Night Shift و Low Power Mode  را فعال کنند.

فعال کردن همزمان حالت Night Shift (ساطع شدن نور ملایم آبی رنگ و کاهش ترشح ملاتونین که باعث آسودگی در هنگام خواب می شود ) و Low Power Mode (این اجازه را می‌دهد مدت‌زمان بسیار زیادتری را با دستگاه کار کنید) برخلاف آن چیزی است که شرکت اپل به صورت پیش فرض ایجاد کرده است به این معنا که کاربران نمی توانند به طور همزمان این دو ویژگی را باهم فعال کنند اما در نسخه جدید سیستم عامل آیفون به شما آموزش می دهیم که چگونه شب هنگام زمانی که باطری تلفن همراهتان رو به پایان است، به طور همزمان دو گزینه Night Shift و Low Power Mode را فعال کنید.

۱٫ وارد setting  > Battery  شده و گزینه  Low Power Mode را فعال کنید.

۲٫ Siri  را فعال کرده و از طریق آن بگویید   “Enable Night Shift”(اِنِبل نایت شیفت) در این هنگام Siri به شما پاسخ خواهد داد که
“In order to turn on Night Shift, I’ll have to turn off Low Power Mode. Shall I continue?” یعنی اینکه برای فعال کردن گزینه Night Shift لازم است که Low Power Mode را خاموش کنید. ادامه دهم؟

۳٫ پاسخ دهید “yes” و پیش از آنکه پاسخ شما تایید شود گزینه خواب “sleep” را فشار دهید در این هنگام صدای بوق تایید Siri را می شنوید.

۴٫ حالا قفل گوشی خود را باز کنید، به شرط آنکه مرحله سوم را با موفقیت انجام داده باشید می توانید دو گزینه مذکور را باهم فعال کنید.

خبرنامه دانشجویان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا