بیانیه مشترک طارمی و طالب لو

بصیر، وحید طالب‌لو و مهدی طارمی دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی ۸۲ بیانیه‌ای را منتشر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:
«رعايت كنيد! فرشتگان در آزادى به آينده چشم دوخته اند در راستاى داشتن ايرانى سربلند و پر افتخار و در ادامه غرور و تاريخ كشورى با قدمت دو هزار و پانصد ساله تصميم گرفته‌ايم در زيباترين و حساس‌ترين بازى ليگ برتر اتفاقى را براى آيندگان و سازندگان اين مرز و بوم رقم بزنيم.

رويدادى كه نشانگر وظيفه و تلاش هاى هر چند كوچك جامعه فوتبال مقابل كودكان ايرانِ عزيز است.
دربى هاى زيادى برگزار و تمام شده اند،مى خواهيم در اين بازى و به كمك هواداران آبى و قرمز علاوه بر نتيجه، اخلاق و ادب ايرانى را هم ماندگار كنيم.

جمعه در كنار همه ما بيست و دو كودك متفاوت حضور خواهند داشت. كودكانى كه طعم مهربانى را كمتر چشيده‌اند و با واژه هاى خشن بيشتر از دوستت دارم ها آشنايند.

در سرزمين كودكى خويش به دنبال رفتارهاى اجتماعى مناسب و دلنشين هستند و در تلاشند گذشته شان را با نيلوفرها پاك كنند. مى آيند تا ثابت كنند مى توان مسير را تغيير داد و تا رسيدن به خورشيد تلاش كرد.

اتوپياى اين كودكان ادب،محبت و مهربانى‌ست. سنشان كم است ولى اميدشان زياد. قرار است در يك رويداد ورزشى شركت و آينده خود را نقاشى كنند.

بياييد و با احترامى كه براى حضور اين عزيزان قائل هستيم به آنها درس محبت،ادب و اخلاق بياموزيم. اين كودكان هنوز پيش‌نويس كودكى خود را ننوشته‌اند. مى‌آيند ببينند، لذت ببرند بياموزند و خاطرات دوران كودكى خود را كامل كنند.
بياييد و در كنار هم برايشان روزى رويايى بسازيم، روزى كه مطمئنا نقش پر رنگى در زندگى نسل آينده ايران عزيز خواهد داشت‌.
بياييد و با يكديگر بازى جوانمردانه را روى سكو‌ها به نمايش بگذاريم.

وظيفه بر ما حكم مي‌كند در كنار اين عزيزان بيشتر از پيش مراقب رفتارها،شعارها و صحبت هايمان باشيم. در اين بازى فقط بازيكنان الگو نيستند. شما هواداران عزيز هم الگو هستيد. الگوى آينده سازان ايران و الگوى جامعه فوتبال براى تمام ايرانى ها.
برد و قهرمانى هواداران عزيز را در روز جمعه آرزومنديم.»

هشتاد و دومین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که در هفته بیست و هفتم لیگ پانزدهم انجام می شود، ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۷ فروردین در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

خدمت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا