یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تیره روزی‌های بارسا با حذف کامل شد/پنالتی بارسا دیده نشد

بصیر،در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف بارسلونا رفت.

دیدار رفت ۲ تیم در نیوکمپ با نتیجه ۲ بر یک به سود بارسا خاتمه یافته بود.

دیدار برگشت با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان سیمئونه خاتمه یافت.

گل‌های بازی را گریژمان ۲ گل در دقایق ۳۸ و ۸۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در نهایت در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت اتلتیکو مادرید با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

اتلتیکو که در لالیگا در یک قدمی بارسا قرار دارد و نزدیک ترین تعقیب کننده شاگردان انریکه به حساب می آید بازی را با حملات دامنه‌دار آغاز کرد ودر این حین بارسا برخلاف روال چند سال اخیر با احتیاط و دست به عصا بازی را آغاز کرد.

اتلتیکو پرس از زمین حریف در کنار‌ه ها و اجازه ندادن به بازی سازی از عقب زمین به بارسا را در برنامه داشت و روی همین تاکتیک و تحت فشار گذاشتن مدافعان کناری بارسا صاحب توپ شد و توسط گریژمان به گل رسید تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان سیمئونه خاتمه یابد.

در نیمه دوم اتلتیکو با تجمع پشت محوطه جریمه خودی بازی را آغاز کرد و ستاره های بارسا که قدرت مانور در بین بازیکنان اتلتیکو را از دست داده بودند با ارسال و شوت از راه دور قصد رسیدن به دروازه اوبلاک را داشتند که در نهایت این امر شکل نگرفت و تیره روزی‌ها بارسا با حذف از لیگ قهرمانان کامل شد.

در دقیقه ۹۱ توپی که به دست بازیکنان اتلتیکو برخورد و پنالتی بود را داور ایتالیایی ندید تا شانس برگشت به بازی برای بارسا ایجاد نشود.

رجانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا