خطر مثلث آتشین پرسپولیس؛ استقلال شب سختی را پیش رو دارد

بصیر، علی انصاریان بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. در این بازی استفاده کردن از بهترین فرصت ها و موقعیت ها تعیین کننده است و تیم پیروز را مشخص می کند.

انصاریان ادامه داد: در این بازی برخلاف بازی های دیگر دو تیم، شرایط قبلی تعیین کننده نیست. چه بسا تیمی که شرایط بهتری در جدول دارد، بازنده شود و تیمی که روی کاغذ ضعیف تر به نظر می رسد در دربی پایتخت پیروز شود.

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال با اشاره به سابقه حضورش در شهرآورد پایتخت ادامه داد: دربی همیشه برای من هیجان فوق العاده و عجیب و غریبی داشته و دارد. من حدود ۲۵ تا دربی بازی کرده ام و به جرأت می توانم بگویم همه اشتباهات را یادشان می ماند. من در دربی گل هم زده ام، ولی اشتباهات سخت تر فراموش می شوند.

انصاریان با بیان اینکه پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دارد، گفت: شرایط خط حمله پرسپولیس خیلی خوب است. هرچند استقلال هم دروازه بان آماده ای به نام سیدمهدی رحمتی دارد، ولی با حضور مثلث آتشین عالیشاه، احمدزاده و  طارمی، استقلال شب سختی را پیش رو دارد.

علی انصاریان در پایان گفت: امیدوارم هوا خوب باشد و تماشاچی ها به ورزشگاه بروند و شاهد یک بازی خوب باشیم. همین طور از تماشاچی ها درخواست می کنم که فحش ندهند تا به کسی توهین نشود و هواداران هر دو تیم فقط تیم خودشان را تشویق کنند.

خبرگزاری دانشجو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا