فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

باید موانع مقرراتی و افراد نادان در جهاد اقتصادی را از میان برداریم/ آگاهی کامل دشمن از قدرت نظامی نیروهای مسلح کشور

بصیر، سردار محمدحسین بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز؛ اظهار کرد: در اجرای فرمان رهبری اقدام‌های زیادی را انجام دادیم که نتیجه آن را در پایان سال به مردم  رهبری گزارش می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در سپاه کربلا قرارگاه جهاد اقتصادی تشکیل دادیم، خاطرنشان کرد: تبیین اقتصاد مقاومتی برای مردم در راستای حرکت علمی برای مردم در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان است، اظهار کرد: در ادامه سه سال گذشته که طرح‌های زیادی برای اقتصاد مقاومتی داشتم حجم آنها را به چند برابر می‌رسانیم.

بابایی با بیان اینکه به مردم با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی مانند فنی حرفه‌ای و موسسه‌های علمی و کاربردی آموزش می‌دهیم، خاطرنشان کرد: باید موانع اقتصاد مقاومتی را از میان برداریم.

وی افزود: ممکن است این موانع مقرراتی باشد یا کسانی باشند که متوجه به شرایط جنگ اقتصادی دشمن نمی‌شوند و به صورت عمدی و یا نادان بودن مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه باید با الگوی اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی را رفع کنیم تا به یک جامعه اسلامی متعالی برسیم.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا گرگ است، گفت: آنها هیچ وقت از خوی درنده خود دست بر نمی‌دارند و حتی به خود نیز رحم نمی‌کنند.

وی افزود: هرچه در برابر آمریکا محکم‌تر بایستیم، در برابر توطئه‌های آنها پیروز می‌شویم و اگر سستی کنیم آنها طمع می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: آمریکا جز جنایت، خشونت و زورگویی در جهان سابقه‌ای ندارد و باید با آمادگی کامل نظامی از هرگونه تفکر خام نظامی پشیمان کنیم.

بابایی در پایان گفت: امروز سطح آمادگی و قدرت نیروهای مسلح برای دشمن کاملا آشکار است و اینکه دشمن به شیوه‌های دیگر روی آورده است به دلیل توجه آنها به شکست خوردن در جنگ نظامی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا