سردار نقدی:

تمام پیش‌بینی‌های رهبری در مورد مذاکره با آمریکا محقق شده است/ رهبری هشدار داده بودند که هسته‌ای بهانه است/ دشمنان با اصل ایران، اسلام و آزادی‌ خواهی ما مخالف هستند

بصیر، سردار محمدرضا نقدی بسیج رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تمدید تحریم‌های حقوق بشری بر علیه کشورمان گفت: تمام پیش‌بینی‌هایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با آمریکا داشتند، امروز برای مردم ثابت شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب امروز محقق شده است، افزود: رهبری پیش از این در مورد همه‌ این اتفاقات هشدار داده بودند، ایشان هشدار داده بودند که هسته‌ای بهانه است و دشمن با بهانه‌های جدیدی به سراغ ما می‌آید، چرا که دشمنان با اصل ایران، اسلام و آزادی‌خواهی ما مخالف هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کسانی که قدرت موشکی کشور را زیر سوال می‌برند اظهار داشت: این افراد به چیزی جز برچیده شدن اسلام از ایران و رفتن مردم کشورمان به زیر چکمه‌های آمریکایی‌ها راضی نیستند و تنها خواسته این افراد همین است.

سردار نقدی با بیان اینکه آزمایشی که در هسته‌ای شد باید برای همه‌ مردم درس عبرتی باشد گفت: همه‌ این اظهارنظراتی که رخ می‌دهد و تحریم‌هایی که تمدید می‌شود، پله‌هایی برای از بین بردن ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا