مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در مازندران

بصیر، سیدجواد حسینیان در جمع بسیجیان فریدونکناری در مجموعه رفاهی آموزشی بانک رفاه بابلسر، اظهار کرد: کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار حرکت رو به جلویی دارد و با حضور افراد با تجربه و متخصص در شورای قشر توانست عقب‌ماندگی‌های خود در برنامه‌های ابلاغی و غیرابلاغی را در سال گذشته جبران کند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف سازمان بسیج ورزشکاران پیگیری امور فرهنگی است، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی در ورزش از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با نامناسب دانستن وضعیت فرهنگی در میان ورزشکاران این استان، گفت: افزایش طلاق، کاهش آمار ازدواج و افزایش بیکاری موانعی است که بسیج ورزشکاران می‌تواند برای رفع آن اقدام کند.

حسینیان با بیان اینکه بسیج ورزشکاران در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز می‌تواند ورود کند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا در این عرصه منویات رهبری را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه شورای قشر اهرم اصلی حرکت بسیج ورزشکاران است، خاطرنشان کرد: برای امسال برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای ورزشگاه‌های هدف استان داریم.

حسینیان در ادامه خواستار اجرای برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از سوی بسیج ورزشکاران فریدونکنار شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسئولان تنها  شعار می‌دهند و در عمل کاری نمی‌کنند، گفت: در صورتی که در کشور قرارگاه اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است وزیر صنعت، معدن و تجارت ورود کالاهای لوکس را آزاد می‌کنند.

وی افزود: این امر باید در ورزش از بین رود، عدم استفاده از تجهیزات ورزشی، مربیان خارجی در حد امکان و استفاده از تولیدات داخلی برای احداث زیرساخت‌های ورزشی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند موثر باشد.

حسینیان از برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشی در امسال خبر داد و گفت: فریدونکنار یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی از این برنامه ارزشی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا