مسی از تیم آینده‌اش پرده برداشت

بصیر، لیونل مسی هنوز در خصوص آینده اش تردید دارد و عنوان کرده اگر به کشورش بازگردد فقط برای نیوئل اولد بویز بازی خواهد کرد.

مسی قبل از اینکه به لاماسیا برود بازیکن تیم فوتبال نیوئل بود.

مسی در گفتگو با Urban Planet اظهار داشت: اگر من فردا به آرژانتین بازگردم که خیلی هم دوست دارم برگردم، باشگاهی که در آن بازی خواهم کرد نیوئل اولدبویز خواهد بود.

وی افزود: البته نمی دانم این اتفاق کی خواهد افتاد و یا اصلا من به آرژانتین بازمی گردم یا نه. واقعیت این است که من نمی دانم از الان تا فردا چه اتفاقی می افتد. نمی توانم قول بدهم که برمی گردم چون رفتار صادقانه ای نیست. اما می توانم اطمینان خاطر دهم اگر قرار باشد در آرژانتین بازی کنم، فقط برای نیوئل خواهد بود. هرچند که این موضوع به خیلی موارد بستگی دارد.

مسی در خصوص رکوردشکنی گفت: واقعیت امر این است که من به آن فکر نمی کنم. با این رکوردها خوشحال می شوم اما همانطور که قبلا گفته ام در حال حاضر بر آنچه دوست دارم تمرکز می‌کنم که آن هم بازی کردن فوتبال است. سعی می کنم هر روز بهتر شوم و به یادگیری ادامه دهم. نمی خواهم به آنچه به دست آورده ام راضی شوم.

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در پایان گفت: می خواهم هر آنچه جام با بارسلونا و آرژانتین است را ببرم. فکر می کنم کوپا آمه ریکا فرصت خوبی برای ماست. ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا قهرمان شویم. این رویای تیم ما تا قبل از رقابتهای جام جهانی است.

صراط نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا