سرپرست استقلال کتک خورد

بصیر، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از شکست در دربی با حواشی زیادی همراه شد تا جایی که سرپرست آبی پوشان را با مشت زدند.

تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز یکشنبه نخستین تمرین خود را پس از شکست در دربی در زمین شماره دو آزادی و به دور از چشم خبرنگاران و هواداران برگزار کرد که این تمرین با حواشی زیادی همراه شد.

پیش از اینکه بازیکنان و مربیان استقلال وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند گروهی از لیدرها و هواداران معترض پشت درب مجموعه آزادی تجمع کردند و به محض حضور پرویز مظلومی از وی خواستند با آنها صحبت کند.

اعتراض هواداران باعث شد مظلومی از اتومبیل خود پیاده شود و به آنها صحبت کند. سرمربی آبی ها خطاب به معترضان گفت: ما خودمان ناراحت هستیم و هیچ کس از این باخت خوشحال نیست. ولی باید تامل کنید. هنوز چند هفته تا پایان لیگ باقی مانده و مشخص نیست که کدام تیم قهرمان خواهد شد. زمانی که پرسپولیس به طور متوالی به ما باخت هم از این کارها نمی کردند ولی رفتار شما درست نیست.

جر و بحث مظلومی با هواداران معرض ادامه داشت که سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال از راه رسید و سعی کرد آنها را آرام کند. رحمتی بعد از آرام کردن هواداران به آنها گفت: ما خیلی ناراحت هستیم و می‌دانیم که مقصریم ولی تلاش ما این است که در هفته های باقی مانده وضعیت را تغییر دهیم.

صحبت های رحمتی با لیدرها و هوادارانی که تجمع کرده بودند ادامه داشت که فرزاد مجیدی سرپرست تیم استقلال نیز به این جمع اضافه شد. مجیدی با لحنی تند وارد ماجرا شد و به هواداران گفت که باید تامل کنند.

وی به خطاب به  آنها گفت: ما باختیم اما چی شد؟ چرا این کارها را می کنید؟ باید تحمل کنید و … حرف های مجیدی ادامه داشت که ناگهان یکی از هواداران با مشت به صورت او کوبید و درگیری فیزیکی پیش آمد که سرپرست آبی ها بلافاصله سوار بر اتومبیل خود شد و از مهلکه گریختت.

تمرین استقلال در زمین شماره دو آزادی و به دور از چشم خبرنگاران، عکاسان و هواداران برگزار می شود.

صراط نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا