فرمانده نیروی دریایی سپاه در یزد:

آمریکایی ها شش دانگ پای مقابله با انقلاب هستند/به اندازه سر سوزن قدرت برای آمریکا قائل نیستیم

بصیر، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  صبح امروز در مراسم افتتاحیه کنگره شهید منتظر‌قائم با بیان اینکه همواره وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل محقق شده است، گفت: ماجرای شکست امریکایی‌ها در صحرای طبس نیز مصداق همین وعده خداوند است و با اینکه امریکایی‌ها زمان و هزنیه زیادی را برای این عملیات صرف کردند اما شکست خوردند و نشان داد که امریکا ههیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار علی فدوی افزود: ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و در برابر این حرکت جبهه مقابل و امریکا که به خاطر این انقلاب منافعشان خدشه دو روز پس از پیروز انقلاب اسلامی اقدامات خود را شروع کردند.

وی با اشاره به ماهیت جنگ و دشمنی امریکا با ایران گفت: ماهیت اصلی این جنگ، این است که حق و باطل در کنار هم جمع نمی‌شوند و با گذشت ۳۷ سال کوچکترین نقصانی در دشمنی امریکا با ایران دیده نشد بلکه ابعاد وسیعتر آن در زمینه دشمنی به صورت سخت، نیمه سخت و نرم هر روز هویدا شد.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمن از لحاظ ظاهری بالاترین توانمندی نظامی را دارد، ادامه داد: بودجه نظامی امریکا برای امسال با بودجه نظامی بقیه دنیا برابری می‌کند امام نتایجی به دست آمده است قابل قیاس نیست و همیشه نتیجه عکس گرفته‌اند که علت این مسئله تحقق وعده الهی است که در قرآن به صراحت آمده است.

وی با بیان اینکه وعده الهی به میزانی که آن را باور دارم تحقق می‌یابد، ادامه داد: خداوند برای تحقق وعده خود شروطی را گذاشته است که بندگان اگر آن را انجام دهند این وعده محقق می‌شود که یکی از اساسی‌ترین کارها این است که که برای دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از حرم ائمه اطهار پای کار باشیم که همینطور نیز بوده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: اکنون جوانانی را می بینیم که سال‌ها بعد از جنگ و شهدای شاخص به دنیا آمدند و با وجود اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، شهداو جنگ را ندیده‌اند اما به مثابه کسانی هستند که در آن زمان حضور داشتند و از منطقه خود هجرت کرده و در عراق و سوریه حاضر می‌شوند.

سردار فدوی تصریح کرد: در مان جنگ تحمیلی نوک حنله علیه ایران صدام بود و ۵۴ کشور به اعتراف خودشان با تمام توان علیه انقلاب اسلامی از صدام حمایت می کردند اکنون نیز نوک حمله  علیه ایران داعش و امثال آن است و پشت صحنه هیچ تغییر نکرده است و امریکا و هم پیمانانش علیه انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: شش دانگ امریکایی‌ها  پای کار مقابله با انقلاب اسلامی است و در همه ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی  و غیره تمام توان خود را علیه انقلاب اسلامی و ایران به کار گرفته‌اند.

سردار فدوی با بیان اینکه خداوند دائم امت اسلامی را محک زده است، گفت: بیش از ۲۲۰ هزار شهید از اول انقلاب تاکنون مهر شفاف و قطعی بر پیشانی ماست که خداوند هر وقت ما را محک زده است سربلند بیرون آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه خداوند هیچگاه سلطه کافران بر مؤمنان را قرار نداده است، ادامه داد: مؤمنان باید شروطی که خداوند  برای تحقق این وعده قرار داده را انجام دهند و بر آن مواظبت داشته باسند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: فلسفه سیاسی‌ای که امام(ره) تبیین کردند و در قانون اساسی نیز تبلور یافته کامل یافته است توحید، نبوت، معاد، امامت و غیره است که باید به صورت دلی، زبانی و عملی به آن قائل باشیم تا وعده‌های خداوند تحقق یابد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: یادآوری بلاهایی که خداوند سر نیروی دریایی آورد لرزه بر اندامشان می اندازد و پس از آتش بس در جنگ تحمیلی همواره در خلیج فارس همه مراحل جنگ انجام می‌شد ولی شلیک انجام نمی‌شد؛ علت آن این بود که آمریکایی‌ها مطمئن هستند که در ایران قدرت بازدارنده وجود دارد و توان حمله نظامی به ایران را ندارند؛ و این قدرت بازدارنده یعنی اگر علیه انقلاب اسلامی اقدامی انجام دهند، ضرر و زیان آن از سود و منافعی که قرار است ببرند، خیلی بیشتر است.

وی تأکید کرد: امریکایی‌ها مطمئن هستند در جغرافیایی اسلامی توان و قدرتی وجود دارد که نمی‌توانند پیروز شوند، چرا که خداوند در محاسبات آنها هیچ مفهومی ندارد .

سردار فدوی افزود: امریکایی‌ها قدرت را بهتر از هر کسی می‌فهمند چون خودشان در مدار قدرت قرار دارند و کشورهای دنیا خود را در شرایطی نمی‌بینند که با امریکا مخالفت کنند و خداوند کاری کرده که هر چه می‌گوییم خداوند توفان طبس را به پا کرد نمی‌فهمند و در حالی که در مبانی خود اثر خون شهید را نمی‌فهمند اما به لحاظ اینکه خداوند به وعده‌اش عمل کرده است حتی جرأت این فکر که علیه ما اقدام کنند ندارند و به خاطر این تفکر و ناتوانی در مقابله با ما به سراغ سوریه، حزب‌الله، فلسطین، عراق رفتند تا از این طریق به ما ضربه بزنند.

وی گفت: با اینکه امریکایی‌ها تمام توان خود را در این ۵ سال گذاشتند تا سوریه را از بین ببرند اما اعتراف کردند که چون ایران از سوریه حمایت می‌کند نتوانستند موفق شوند.

فرمانده دریایی سپاه تأکید کرد: انقلاب اسلامی بالاترین امانت در دست ماست و با بیش از ۲۲۰ هزار شهید باید این امانت را حفظ کنیم و این امانت داری را انجام دهیم و بی انصافی است که ۳۷ سال اقتدار که دائم نیز رو به افزایش است را کنار بگذاریم و سلطه شیطان و قدرت استکبار را باور کنیم بخصوص زمانی که در جایگاهی باشیم که فلسفه وجودی برای قدرت استکبار را نباید قبول داشته باشیم.

سردار فدوی ادامه داد: اکنون حدود ۵۵ فروند ناو امریکایی در خلیج فارس حضور دارد و نیروی دریایی سپاه پاسداران از هر مجموعه‌ای در کشور واقف تر به امریکایی‌ها است اما به اندازه سر سوزنی برای امریکایی‌ها قدرت قائل نیستیم آنها مواطبت ترین کشوری هستند که مبادا در خلیج فارس تیری شلیک شود.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا