مدیرمسئول بصیرنیوز در جلسه ستاد گرامیداشت روز جوان؛

نشاط اجتماعی با مشکلات اقتصادی به وجود نمی‌آید/ از ظرفیت جوانان انقلابی در فضای مجازی استفاده شود

بصیر، سیداحمد حسینی در جلسه ستاد گرامی‌داشت روز جوان در فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه به جوان در بدنه اجرایی کشور نگاهی نشده است، خاطرنشان کرد: میانگین سنی کابینه دولت بیش از ۵۰ سال است و این نشان می‌دهد که جوان در این زمینه مهم بدون جایگاه است.
وی تصریح کرد: مسئولان از گسترش و رونق پارک علم و فناوری در مازندران سخن می‌گویند اما در عمل بیش از ۹۰ درصد جوانان استان با نام این نهاد نیز آشنا نیستند.
مدیرمسئول بصیرنیوز در ادامه با بیان اینکه نشاط اجتماعی با مشکلات اقتصادی به وجود نمی‌آید، گفت: زمانی که بیش از ۴ هزار فارغ‌التحصیل بیکار کشاورزی در مازندران وجود دارد و بیکاری در استان بیداد می‌کند چگونه می‌توانیم با برگزاری یک جشن، نشاط اجتماعی را به وجود بیاوریم.
حسینی با اشاره به اینکه با بیان این سخنان یا به دنبال سرگرم کردن مردم هستیم و یا اینکه می‌خواهیم مشکل را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم که موجب ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود لزوم رونق اقتصادی و افزایش رفاه در جامعه است.
وی همچنین به ظرفیت فراوان حضور جوانان در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: از ظرفیت جوانان انقلابی در فضای مجازی استفاده شود، در حالیکه فریدونکنار از لحاظ حضور جوانان در فضای مجازی مستعد است، حتی برای یکبار هم برای این فعالان سایبری جلسه‌ای برگزار نکردیم.
این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه اداره ارشاد برای چند خبرنگار فعال این شهرستان حتی یک جلسه نیز برگزار نکرده تا با نام آنها آشنا شود، گفت: برگزاری جشن روز جوان یک برنامه بزرگ فرهنگی است اما ارشاد برای آن هیچ برنامه‌ای ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا