رئیس اداره کار فریدونکنار:

۱۶۴ تعاونی غیرفعال در فریدونکنار شناسایی شده است

بصیر، علی فتاح‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: روز جهانی کارگر با هدف گرامی‌داشت این گروه زحمتکش در روز ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کار در اسلام، یک فرهنگ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: انسان به وسیله کار علاوه بر خودسازی، جامعه را نیز سامان می‌دهد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این شهرستان ۲۶۸ تعاونی تشکیل شده است، تصریح کرد: ۱۰۲ تعاونی در این شهرستان فعال هستند.
فتاح‌پور با بیان اینکه ۱۶۴ تعاونی غیرفعال در فریدونکنار شناسایی شده است، گفت: ۷۰۰ نفر در تعاونی‌های فعال فریدونکنار مشغول به فعالیت هستند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در بخش تعاونی مسکن مهر ۴۸۶ مسکن در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی‌ مسکن مهر آفرین، مهر جوانان و مهر یک از تعاونی‌های مسکن در فریدونکنار است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فریدونکنار با اشاره به مشکلات واحدهای کارگری و کارگران، اظهار کرد: پرداخت نشدن به موقع حقوق کارگران مهم‌ترین مشکلی است که در برخی از واحدهای کارگری وجود دارد.
فتاح‌پور گفت: با عضوگیری مجازی، دولت می‌تواند فعالیت‌ها، طرح‌ها، املاک، دارایی و طرح‌های عمرانی را بدون ترک تشریفات قانونی به تعاونی واگذار نماید.
وی با بیان اینکه ۳۱۲ نفر در فریدونکنار جوینده کار هستند، تصریح کرد: ۲۲۸ نفر فرصت شغلی در فریدونکنار وجود دارد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فریدونکنار در پایان از معرفی ۳۳۱ نفر برای فعالیت در مشاغل مختلف خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا