سردار سلامی:

درخشش امروز اسلام به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران است/ انقلاب با سه عنصر رهبری ولایت‌فقیه، مردم و اسلام توانست تهاجم نظامی و شبیخون فرهنگی را خنثی کند

بصیر، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در همایش روسا و سرپرستان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در مشهد مقدس برگزار شد، پیرامون شرایط منطقه و تهدیدات جهان اسلام و موقعیت برتر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز اسلامی که در جهان درخشش پیدا کرده و توانسته است مناسبات جهانی را برهم بزند و در عصر تیرگی ظلم و جهل، پیام آزادی، حریت، کرامت، شرافت و انسانیت را در جهان منتشر کند به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: گویی دو بعثت در صدر اسلام و در قرن حاضر رخ داد. بعثت اولیه اسلام توانست از کوچه‌های تنگ و باریک مکه گذر کند و برابر قدرت‌های شرق و غرب، ایران و رُم آن زمان، شمال آفریقا تا مرز اسپانیا مسلط شود که در آن زمان مشرکان، کفار و منافقان می‌خواستند این نور الهی را خاموش کنند و شعب ابوطالب و هجرت از مکه به مدینه را رقم زدند، اما مشیت الهی بر این بود که اسلام بالا رود و بر اسلام، آئینی چیره نگردد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروزه اسلام از ایران طلوع کرد و جهان تمام‌قد در برابر این طلوع ایستاد اما اسلام در آمریکا و اروپا و جهان پیشرفت کرد زیرا با فطرت انسان‌ها سازگار بود و ثابت کرد اگر اسلام قدرت یابد می‌تواند بر قدرت‌های ظالم جهان سلطه پیدا کند و موازنه جهان را بر هم بزند.

سردار سلامی با اشاره به تغییر تفکر در باب اسلام افزود: مسلمانان در دنیا سربلند شدند و هویت واقعی مسلمانان مشخص شد و همان اتفاقات صدر اسلام علیه انقلاب ما صورت گرفت اما این انقلاب با سه عنصر رهبری ولایت‌فقیه، مردم و اسلام توانست تهاجم نظامی و شبیخون فرهنگی را خنثی کند.

وی افزود: فرمایش و گفتار رهبری نشأت گرفته از آموزه‌های دینی است که به حول قوه الهی، مکر و حیله دشمنان علیه اسلام و ایران اسلامی را به خودشان برمی‌گرداند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به فزونی اقبال مردم به اسلام افزود: در بریتانیا هرسال پنجاه‌هزار نفر مسلمان می‌شوند و بالاترین اسامی نوزادان در اروپا و فراوانی اسماء دینی، محمد، علی و فاطمه است و در ۶۰۰ مسجد اروپا اذان گفته می‌شود.

سردار سلامی در پایان به نقش شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری مراسم اشاره کرد و افزود: از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مردم را همواره در برگزاری مراسم‌ها در صحنه نگاه داشته و امثال فتنه نهم دی را خنثی می‌کند و پرچم اسلام را در حال احیاء نگه می‌دارد سپاسگزاری می‌کنم.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا