امام جمعه فریدونکنار:

کارگری اصل و مایه‌ی عزت انسان است/با تمام توان باید به سوی تولید و مصرف محصولات داخلی رفت

بصیر، حجت الاسلام جلالی در یادواره شهدای حوزه بسیج اداری و کارگری شهرستان فریدونکنار ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز جهانی کارگر اظهار کرد: دین اسلام با تنبلی در امور به شدت مخالف است و در مقابل برای تلاش و کوشش اهمیت زیادی قائل است.

وی با اشاره به اینکه؛ اگر کسی برای کسب روزی حلال مشغول به کاری شود مانند عبادت است خاطرنشان کرد: در هیچ کاری نباید از اعتدال خارج شد و دین اسلام فعالیت شبانه روزی را برای انسان ممنوع کرده است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: اقتصاد از ستون فقرات هر جامعه‌ای است و این ستون بدست کارگران باید سالم نگهداری شود و کارفرمایان باید دقت کنند تا با  رعایت حقوق کارکنان خود چرخه‌ی اقتصاد را همیشه سالم نگه‌دارند.

جلالی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند”فرهنگ کار باید در جامعه احیا شود” افزود: با نهادینه کردن فرهنگ کار جامعه به سوی پیشرفت حرکت می‌کند و باعث استقلال کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه؛ کارگری یک اصل و مایه‌ی عزت انسان است و باعث استقلال هر فرد نسبت به افراد دیگر خواهد شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از اهرم‌های فشار تحریم‌های اقتصادی است و کارگران باید سعی کنند تا در یک فرصت اندک کشور به جایگاهی برسد تا این اهرم فشار از دست دشمنان گرفته شود.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: همیشه باید از سرمایه‌های دولتی و اموال بیت‌المال حفظ و حراست شود و با به کارگیری ابتکارات خود سعی در پیشرفت تولید داخلی داشته باشیم.

جلالی خاطرنشان کرد: دشمنان سعی در براندازی جمهوری اسلامی ایران دارند و نباید منتظر ماند تا ببینیم که کشورهای غربی با برقراری رابطه با کشورمان باعث رونق اقتصادی شوند، بلکه با تمام توان باید به سوی تولید و مصرف محصولات داخلی برویم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا