رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار:

برگزاری کلاس آموزش قرائت قرآن برای مددجویان کمیته امداد فریدونکنار

بصیر، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، از برگزاری آموزش اقامه نماز جماعت در مؤسسه‌های قرآنی فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: آموزش اقامه نماز جماعت در مؤسسه‌های قرآنی فریدونکنار برای نونهالان و کودکان در مؤسسه مکتب النرجس این شهرستان برگزار شد.
وی تصریح کرد: در مؤسسه مکتب النرجس اقامه نماز جماعت به همراه قرآن به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود و درس‌هایی مانند آشنایی با اهل بیت(ع) نیز در تمامی مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآن فریدونکنار برپا است.
رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار همچنین از برگزاری دومین جلسه مشترک کارشناسان قرآنی و فرهنگی اداره تبلیغات و کمیته امداد فریدونکنار خبر داد و گفت: تفاهم نامه‌ای در سطح استان از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و کمیته امداد منعقد شد که قرار است اداره تبلیغات اسلامی برای افراد در حمایت کمیته امداد کلاس‌های قرائت سطح ۱ و ۲ برگزار کند.
ابراهیم نژاد افزود: در همین راستا نخستین جلسه میان کارشناسان قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و کارشناس فرهنگی کمیته امداد برگزار شد.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن در خانه قرآن کوثر فریدونکنار خبر داد و گفت: مسابقات قرآن در خانه قرآن کوثر روستای حیدرکلا فریدونکنار به مناسبت دهه مهدویت در رشته‌های روخوانی و روانخوانی برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار خاطرنشان کرد: در این مسابقه که با حضور قرآن‌آموزان دختر و پسر برگزار شد به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.
ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ خانه قرآن روستایی، ۴ خانه قرآن شهری و ۱۰ مؤسسه قرآنی در سطح فریدونکنار مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌های قرائت، حفظ، تفسیر، مفاهیم، برگزاری محافل و اردوهای قرآنی به آموزش می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا