امام‌جمعه موقت فریدونکنار مطرح کرد:

انتخاب آیت‌الله جنتی خط بطلانی بر تفکر انگلیسی برخی دشمنان داخلی و خارجی

بصیر، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس این شهرستان، با اشاره به نخستین نشست مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: با توجه به تبلیغات مسموم و وسیع دشمنان خارجی و داخلی علیه شورای نگهبان، در نهایت شاهد بودیم که نمایندگان بصیر این ملت موجب سرافرازی نظام شدند.

وی تصریح کرد: انتخاب آیت‌الله جنتی خط بطلانی بر تفکر انگلیسی داخلی و خارجی بود که در راستای تداوم توفیقات این نظام به دست آمد.

امام‌جمعه موقت فریدونکنار با بیان اینکه بر تمامی مردم و مسئولان واجب است تا از رهبری تبعیت کنند، خاطرنشان کرد: نباید منتظر ماند تا دشمنان داخلی و خارجی وقایع را برای مردم تحلیل کنند، باید خود پیشقدم باشیم و با اطاعت از رهبری راه سعادت را در پیش گیریم.

ابراهیم‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز شدن دهه مساجد، اظهار کرد: از امروز باید به دنبال رفع مشکلات مساجد برای خدمتگزاری به مردم روزه‌دار و نمازگزار باشید.

وی افزود: باید از ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را برد و با برنامه‌های جذاب حضور مردم را پررنگ کنیم.

امام‌جمعه موقت فریدونکنار با اشاره به اینکه باید برخی از امور را نیز به دست جوانان سپرد، گفت: اگر نتوانیم جوان را مدیریت کنیم باید منتظر آسیب‌های فراوانی باشیم.

ابراهیم‌نژاد همچنین با اشاره به روز های ۱۳ تا ۱۵ خرداد اشاره و تصریح کرد: بر همه مردم و مسئولان وظیفه است که این روزها را گرامی بدارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا