در راه نور/2؛ جوان فریدونکناری پیش از اعزام به مرقد امام(ره)؛

راه امام و شهدا تداوم دارد/ اندیشه شهدای مدافع حرم همان تفکر امام راحل است

بصیر، عباس سیفایی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با بیان اینکه کاروان‌های مختلفی برای حضور در یک همایش سیاسی عبادی خود را مهیا می‌کنند، گفت: بسیاری از افراد حاضر در این همایش سالانه، جوانانی هستند که سن آنها بیش از ۲۶ سال نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: برای حضور در مرقد امام (ره) بی تابم، چرا که می‌خواهم به گوش برخی دشمنان خود فروخته داخلی و عناصر خارجی بگویم راه امام و شهدا ادامه دارد و اگر امروز در ایران اسلامی برخی به جوانان بی‌هویت، بی‌شناسنامه و تازه به دوران رسیده می‌گویند بفهمانم آن کسی بی‌هویت است که دست در دست شیطان بزرگ گذاشت و به آن افتخار کرد.

این جوان فریدونکناری با اشاره به اینکه دشمنان داخلی به مراتب خطرناک‌تر از دشمنان خارجی هستند، خاطرنشان کرد: امروز با حضور رهبری و تداوم اندیشه‌های امام راحل از سوی ایشان، امنیت در سراسر کشور حکم‌فرما است و ما جوانان به کسی اجازه نمی‌دهیم خون شهدای ایران اسلامی پایمال شود.

سیفایی با اشاره به اینکه امنیت امروز خود را مدیون رهبری و شهدای مدافع حرم، هستیم، گفت: اندیشه شهدای مدافع حرم، همان اندیشه امام‌ راحل است و آنهایی که در نیویورک درس خواندند یا به کیش برای استراحت می‌روند نمی‌توانند این موضوع را درک کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا