رئیس هیئت شنای فریدونکنار

برگزاری رقابت‌های شنای آب‌های آزاد قهرمانی مازندران در فریدونکنار

بصیر، مرتضی اسدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: شنا در کنار سوارکاری و تیراندازی از جمله ورزش‌هایی هستند که در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است و ورزش شنا نیز با توجه به وجود دریا در استان همواره با استقبال مردم مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: لذتی که فعالیت در این ورزش دارد، به گفته بسیاری از افراد با سایر رشته‌ها قابل مقایسه نیست،  با وجودی که شنا در بعد همگانی با علاقه فراوانی در جامعه روبه‌رو است، اما در جنبه قهرمانی این ورزش، هیچگاه موفق نبودیم.

رئیس هیئت شنای فریدونکنار با اشاره به اینکه در گذشته و در جلسه هم اندیشی هیئت شنا مازندران که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در ساری برگزار شد حسین درگزینی به عنوان قائم مقام هیات شنا در استان انتخاب شد که این انتخاب فرصت مناسبی برای شنای استان محصوب می‌شود.

اسدپور در زمینه برنامه‌ها و اقدامات در دستور کار این هیئت، به مشکلات موجود در شنای فریدونکنار اشاره و خاطرنشان کرد: فریدونکنار از فقر استخر و کمبود امکانات رنج می‌برد و که امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده و با حضور نماینده مردم و حمایت مدیرکل ورزش مازندران با جذب سرماه‌گذار بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه رشته آب‌های آزاد یکی دیگر از عرصه‌هایی است که امکان موفقیت در آن برای فریدونکنار به میزان فراوان وجود دارد گفت: در این حوزه، قهرمان‌هایی همچون هادی محمدی را داریم که قهرمان چندین دوره مسابقات قهرمانی کشور و خاورمیانه است.

رئیس هیئت شنای فریدونکنار افزود: با توجه به اینکه رشته شنا هم در تعالیم دینی بر روی آن تاکید شده و هم به عنوان یک ورزش مفرح شناخته می‌شود، تلاش داریم با فراهم کردن شرایط، مقدمات پیشرفت در این ورزش را در فریدونکنار فراهم کنیم.

اسدپور با اشاره به اینکه در پایان این مسابقه به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا شد، خاطرنشان کرد: همچنین از رزمندگان مدافع حرم اصغر کریمی و عبداله جعفری تجلیل به عمل آمد.

وی همچنین از میزبانی لیگ شنا آب‌های آزاد قهرمانی استان یادواره سردار شهید حاج حسین بصیر در اوایل مرداد ماه امسال خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا