امام‌ جمعه فریدونکنار:

روحیه مقاومت در هر عرصه‌ای عامل اصلی موفقیت است/ مسئولان تراز اول کشور وحدت سیاسی و ملی را حفظ کنند

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در همایش تجلیل از آزادگان و جانبازان فرهنگی شاغل فریدونکنار، اظهار کرد: کاری که رزمندگان اسلام انجام دادند، پس از ۳۷ سال از گذشت انقلاب هنوز دشمنان را سرگردان نگه داشته است.

وی با اشاره به سه دلیل اصلی پیروزی انقلاب و دفاع مقتدرانه در طول ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: ۳ عامل مهم موجب عدم موفقیت دشمن در عرصه‌های مختلف جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی با ایران شد که باید امروزه نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه فریدونکنار یکی از موثرترین عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس را استقامت آنها دانست و اظهار کرد: تمامی نیروهای مردمی و نظامی جهاد اکبر کردند و این روحیه مقاومت در هر عرصه‌ای می تواند عامل موفقیت باشد.

جلالی دومین عامل موفقیت ایران را وحدت و همبستگی بین مردم دانست و افزود: در جنگ هشت ساله، از مسیحی، زرتشتی و اهل سنت و تشیع شهید دادیم و باید توجه کرد تا زمانی که وحدت وجود داشته باشد، انقلاب نفوذناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه تمامی مسئولان نظام به ویژه مدیران تراز اول کشور این است که وحدت سیاسی و ملی کشور را حفظ کنند و نگذارند خدشه‌ای به آن وارد شود.

امام جمعه فریدونکنار تبعیت از ولایت فقیه را سومین عامل موفقیت رزمندگان اسلام دانست و گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت انقلاب‌های عربی، عدم وجود یک رهبر و ولی فقیه در آن انقلاب‌ها بود و برای همین است که شاهد از بین رفتن یک طاغوت و به قدرت نشستن طاغوتی دیگر در آن کشور‌ها هستیم.

جلالی جانبازان، آزادگان و ایثارگران را صاحبان اصلی انقلاب عنوان و خاطر نشان کرد: جانبازان صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید با اشاعه و تبلیغ فرهنگ تبعیت از رهبر، وحدت و استقامت در میان جوانان و زنده نگه‌داشتن این سه اصل مهم به استقلال اقتصادی کشور کمک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا