نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:

اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای رفع فقر است/ استان‌های شمالی با کشت برنج موجب خودکفایی می‌شوند

بصیر، ولی الله نانواکناری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تنها اسلامی که منبع اصلی آگاه سازی مردم و نجات بخش تمامی بشر است اسلام ناب‌محمدی است اما متاسفانه برخی از کشورها و گروه‌ها تلاش می‌کنند تا با بهره برداری سیاسی و سوء استفاده از این مسئله این نام را به همراه داشته باشند تا محتوای آن را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران براساس دین مبین اسلام پایه گذاری شده است و مردم همیشه بر اساس فرموده‌های حضرت امام و منویات رهبری به این مسئله توجه فراوانی دارند، خاطرنشان کرد: نگاه دین اسلام بر از میان بردن محرومیت در جوامع مختلف است و بر همین اساس یکی از محورهای سخنان رهبری در سالروز رحلت امام این بود و اگر تمامی مردم بتوانند به این مسئله توجه کنند هیچ‌گاه محرومی در کشور وجود ندارد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که می‌تواند به مشکلات محرومان و مظلومان کمک کند توجه کشور به اقتصاد مقاومتی است و همه باید برای اجرایی شدن شعار سال تلاش کنند، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به این معنی است که کشور به اندازه‌ای قوی شده باشد که تهدیدهای دشمنان اثرگذار نباشد.

وی افزود: یکی از آسیب‌های موجود در کشور وجود فقر است و اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهایی است که می‌تواند این موضوع را از جامعه ریشه‌کن کند.

نانواکناری با اشاره به اینکه برای برون رفت از فقر، بیکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد لازم است تا همه به دستورات دین مبین اسلام عمل کنیم، افزود: در حالی که استان‌های شمالی کشور دارای بهترین آب و هوا در سطح جهان هستند و می‌توانند با کشت مرغوب‌ترین محصولات مانند برنج موجب خودکفایی کشور شوند به دلیل عدم توجه به مصرف بهینه این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه کشاورزان هنوز برای کشت محصولات خود شیوه سنتی را دنبال می‌کنند، گفت: این مسئله موجب می‌شود که در زمان برداشت محصول با کاهش برداشت آن مواجه شوند.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است تا از فضای مجازی و اینترنت به صورت صحیح استفاده شود و باید از ابزاری که در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا