معاون پرورشی آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

کسب چهار رتبه نخست استانی مسابقات فرهنگی و هنری از سوی دانش‌آموزان فریدونکنار

1

بصیر، هادی حیدری در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در سال تحصیلی امسال دانش آموزان فریدونکنار موفق به کسب ۹ رتبه استانی در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و پرسش مهر ریاست جمهوری شدند.

وی تصریح کرد: در رشته تیمی هفت سنگ دختران ابتدایی شهرستان فریدونکنار موفق به کسب مقام قهرمانی مازندران شده و در رشته سرود نیز، دختران دبیرستانی این شهرستان رتبه نخست استان را از آن خود کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش فریدونکنار به کسب رتبه نخست استان در مسابقات نهج البلاغه توسط دانش آموز دختر فریدونکناری اشاره کرده و گفت: امسال در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری نیز در رشته وبلاگ نویسی موفق به کسب رتبه اول استان شدیم.

حیدری با اشاره به کسب رتبه‌های دیگر در مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: در رشته گروهی تئاتر در مقطع متوسطه دوم، دانش‌آموزان دختر فریدونکناری موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی از کسب رتبه دوم و سوم استان در رشته تنیس روی میز خبر داد و تصریح کرد: در زمینه مسابقات قرآنی و احکام نیز دانش‌آموزان فریدونکنار به کسب رتبه سوم مازندران در رشته‌های حفظ قرآن کریم و احکام در مقطع متوسطه دوم شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا