طبق این سند کریمی هنوز سرمربی نفت است +عکس

با وجود اینکه شب گذشته از سوی مالک باشگاه نفت طلائیه اعلام شده بود حمید درخشان به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شده اما امروز (شنبه) علی کریمی به ورزشگاه شرکت نفت رفت و با حضور بازیکنان یک جلسه تمرینی برگزار کرد.

حالا تمرینات این تیم از روز دوشنبه دوباره پیگیری می‌شود و قرار شده علی کریمی طبق قراردادی که با باشگاه دارد باز هم در تمرینات حضور پیدا کند و تیم را تمرین بدهد، چرا که این سرمربی اعتقاد دارد در مورد برکناریش با او حرفی زده نشده و خودش هم تاکنون استعفا نکرده است و از سوی دیگر هم حمید درخشان که برای دومین بار در این فصل جانشین کریمی شده، در صدد است هر چه زودتر تیم را تحویل بگیرد و دوباره به تمرینات نفتی‌ها بازگردد؛ این در حالی است که پیش از این در حکمی از سوی جهانیان مالک باشگاه نفت، کریمی به‌ عنوان سرمربی تیم انتخاب شده بود.

نکته دیگر این است که درخشان در حالی جانشین کریمی روی نیمکت نفت طلائیه شده و گفته با این تیم قرارداد دارد که این مربی با مالکان قدیمی باشگاه (شرکت بهنام پیشرو) قرارداد بسته بود و با تیم مدیریتی جدید هنوز قراردادی ثبت نکرده است. حالا با این شرایط باید دید مالکان جدید چه تصمیمی برای نیمکت پر حاشیه این تیم اتخاذ خواهند کرد. آیا کریمی همان‌طور که بازیکنان تیم تمایل دارند در ادامه روی نیمکت نفتی‌ها می‌نشیند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا