کواکبیان در همایش اشتغال و رونق اقتصادی مطرح کرد؛

خط و نشان نماینده اصلاح طلب مجلس برای دولت روحانی

بصیر، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری عصر امروز (دوشنبه) در همایش اشتغال و رونق اقتصادی در هتل المپیک تهران خطاب به برخی از نمایندگان مجلس دهم حاضر در ضیافت افطاری حزب متبوع خود، اظهار داشت: اگر برای مردم کاری صورت ندهیم، مردم همان سیلی را به ما می‌زنند که به لیست ۳۰ نفره اصولگرایان زدند، بنابراین باید حواسمان باشد.

وی بابیان اینکه چندین سال است که مقام معظم رهبری شعار اقتصادی می‌دهد اما اتفاقی نمی‌افتد، گفت: ما نمایندگان مجلس دهم به مردم قول داده‌ایم که رونق اقتصادی ایجاد کنیم  و این جزو شعار ما بوده، بنابراین باید همه این شعار را جدی بگیریم.

کواکبیان معتقد است که باید در سال جاری وضعیت مردم از لحاظ اقتصادی دچار تغییراتی شود، چراکه مسائل امروز ضروری و اورژانسی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس منویات امام راحل(ره) قانون اساسی و اهداف انقلاب، قرار نیست انقلاب کنیم و مردم در تنگنای اقتصادی  باشند، اگر قرار بود این گونه باشد که شاه هم بود. ما می‌خواهیم علاوه بر معنویت جامعه، مشکلات مادی جامعه را نیز برطرف کنیم.

دبیر کل حزب مردم سالاری افزود: کشوری که می‌خواهد برای دنیا الگو باشد نباید وضع اقتصادی آن به این شکل باشد چراکه ما طبق چشم‌انداز سند ۱۴۰۴ باید اولین کشور این منطقه و دهمین کشور دنیا بشویم، بنابراین باید بجنبیم.

وی همچنین در ادامه از عدم خانه‌تکانی در دولت یازدهم انتقاد کرد و گفت: درست است که یک سال تا عمر دولت یازدهم باقی نمانده است، اما حداقل امسال چند وزیر را عوض کنید.

کواکبیان در پایان گفت: در عدم بازگشت جریان توپولیست در رأس کشور خود دولت و اقدامات آن نیز موثر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا