فرمانده سپاه فریدونکنار:

دفاع از انقلاب و درک روند آینده وظیفه اساسی است

بصیر، خیرالله باقرزاده در کارگاه آموزشی توانمندسازی ارکان و شورای مجامع بسیج در فریدونکنار، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تقوا، بصیرت و آمادگی از اولویت‌های سپاه است، گفت: اهمیت وضعیت امروز کمتر از دفاع مقدس نیست.

وی تصریح کرد: باید با مقاومت و ایثارگری آماده فعالیت باشیم و رضایت خداوند در انجام امور باید در دستور کار قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه غرور نخستین آفت بسیج است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین شرط‌های یاری خداوند ثابت قدمی ما است.

باقرزاده با بیان اینکه امروز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها تذکر به بدحجاب و بی حجابی نیست بلکه به دلیل برخی رفتارها جوانان از مساجد فاصله گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه نباید مادیات دنیوی ما را از خداوند جدا کند، تصریح کرد: امروز دفاع از انقلاب و درک روند آینده آن بر همه ما واجب است.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه رهبری این انقلاب را به بهترین شکل هدایت می‌کنند، گفت: هیچ انقلابی بدون داشتن رهبری که تمامی شرایط را دارا باشد به نتیجه اصلی خود نمی‌رسد.

باقرزاده در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به تشکیل جلسات شورای قشر، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با اهداف اصلی شورای قشر مانند ایجاد ایده‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در این شورا ۸ کارگروه وجود دارد که در فریدونکنار باید به صورت اساسی و برنامه‌ریزی شده اقدام و عمل کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا در این مدت به اهداف اصلی این شورای قشر برسیم، گفت: باید در سطح شهرستان اتاق فکر دلسوز و کاربردی ایجاد کنیم و با تمام توان و تلاش به این مقصد نزدیک شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا