مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران خبر داد:

سردار فضلی سخنران نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار مازندران در فریدونکنار

بصیر، سیدجواد حسینیان در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای قشر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار در هتل سلطان این شهرستان، اظهار کرد: کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار در مدت کوتاهی ۱۲ رتبه نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج ورزشکاران مازندران نیز در کشور رتبه نخست را به دست آورد، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در نظر دارد تا نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار مازندران را به همراه دومین یادواره شهدای ورزشکار فریدونکنار در این شهرستان به صورت مشترک برگزار کند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به اینکه مازندران ۳۱ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است، گفت: جوانان ایرانی در میدان نبر در برابر دشمنان وارد می‌شوند تا عزت و آزادگی را برای کشور به دست بیاورند و بر همه وظیفه است تا یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

حسینیان با بیان اینکه بار سنگینی در راستای ترویج ایثار و شهادت بر دوش مسئولان است، تصریح کرد: هر فرد و گروهی و به هر میزانی که می‌تواند باید در این زمینه ورود کند تا دشمنی که وارد یک جنگ نابرابر با کشور شده را از میان برداریم.

وی با اشاره به اینکه ۴ شهر در مازندران خواستار برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار مازندران بودند، گفت: به دلیل برگزاری یادواره شهدای شهرستان فریدونکنار که به بهترین شکل صورت پذیرفت، سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به این نتیجه رسید تا این شهرستان را به عنوان میزبان معرفی کند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار استان در فریدونکنار اشاره و خاطرنشان کرد: کمیته‌های مختلفی برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه استانی معرفی و مسئولان آن انتخاب می‌شوند.

حسینیان افزود: به دنبال آن هستیم تا در این یادواره نگاهی متفاوت‌تر نسبت به گذشته در زمینه‌های مربوط به طلاق، اعتیاد، بیکاری و اشتغال داشته باشیم و همچنین سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین سخنران این مراسم هستند.

وی در پایان گفت: این یادواره در ۱۷ شهریور امسال و با حضور ورزشکاران المپیکی ایران در فریدونکنار برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا