نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی:

فریدونکنار و بابلسر بیشترین بیکار را دارد/ منشا بسیاری از معضلات جامعه بیکاری است

بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در نخستین جلسه شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار در دفتر امام جمعه این شهرستان، با بیان اینکه برای رفع معضلات اجتماعی باید ریشه و منشا آن شناسایی شود، اظهار کرد: برای پیشگیری بسیاری از معضلات اجتماعی فرهنگ‌سازی بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه برای حل معضلات اجتماعی باید از خود آغاز کنیم، تصریح کرد: تا زمانی که گفتار و عمل با یکدیگر مطابقت نداشته باشد مشکلی برطرف نمی‌شود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز اگر نتوانیم اختلاس‌ها را به نتیجه برسانیم همچنان هنجارشکنی‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: صداو سیما، حوزه علمیه، مدارس، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مسئولان در این رابطه ضعیف عمل کرده‌اند.

نانواکناری با اشاره به اینکه در مقابل نفوذ بیگانه چه کرده‌ایم، اظهار کرد: رهبری بارها درباره هجوم، شبیخون و تهاجم فرهنگی تذکر داده‌اند اما آیا عملکرد مسئولان قابل بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه از آمران معروف و ناهیان منکر حمایت قاطعانه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: منشا بسیاری از معضلات جامعه بیکاری است و در حوزه انتخابی بابلسر و فریدونکنار بیشترین بیکار وجود دارد که به یک مشکل اساسی تبدیل شده و باید برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا