امام جمعه فریدونکنار:

مسئولان مازندران به وعده‌های خود عمل کنند/ مسئله زمین‌خواری در فریدونکنار برطرف شود

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: ارزش هر انسانی به اندازه تلاش و همت آن فرد است و هر چه بیشتر تلاش کنیم شخصیت معنوی و علمی آن فرد نیز بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید برای این شهر یک تلاش بیشتری کنند، تصریح کرد: اینجا باید شهری باشد که از نظر فرهنگی، اخلاقی و عمرانی سرآمد شود.
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه یکی از معیارهای شخصیت انسان، صداقت و راستگویی است، خاطرنشان کرد: هر انسانی به هر اندازه‌ای که دروغ می‌گوید ضعف شخصیتی دارد، مسئولان به چه میزان به مردم حقایق را گفتند.
جلالی با اشاره به اینکه برای تبلیغ از یک جریان، مجموعه و هدفی احتیاجی به روی آوردن به فعالیت‌های حرام ندارید، اظهار کرد: جایگاه‌های مسئولان امانتی در اختیار آنها است که حفظ و حرمت بر همه یک وظیفه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید به مادیات توجه داشته باشند، تصریح کرد: مادیات به این معنی نیست که از حقوق کارمندی خود صرفه‌نظر کنید، بلکه به این معنی است که حقوق میلیونی از بیت‌المال دریافت نکنیم.
امام جمعه فریدونکنار با تاکید بر اینکه پاکدامنی نیز باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، به پخش کلیپ انتخاباتی دولت اشاره و اظهار کرد: نگاه به این کلیپ حرام است چرا که در آن دختری در حال خواندن است و اگر دولتمردان آن را درست کردند غفلت صورت گرفته است همان طور که در ۲۴۰ میلیون تومانی‌ها غفلت صورت گرفت.
وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات فریدونکنار، تصریح کرد: زمین خواری در این شهر چگونه باید حل شود، مسئولان باید این موضوع را پیگیری کنند چرا که امنیت شهر بسیار مهم است و با یک تصمیم عجولانه شهر به آشوب کشیده می‌شود.
جلالی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی باید به وعده‌های خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای نسبت به این شهرستان داشته باشند و بودجه‌ای متناسب با شهر فریدونکنار اختصاص دهند.
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئله کمربندی به معضل چندین ساله فریدونکنار تبدیل شده است، افزود: در مسائل آب شرب نیز با مشکلات فراوانی روبه رو هستیم که باید یک چاه در آمل حفر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا