سردار اشتری در مراسم معارفه فرمانده انتظامی مازندران:

سالانه بیش از ۵۰۰ تن انواع موادمخدر در کشور کشف می‌شود/ پاکسازی مناطق آلوده مازندران نیاز اساسی استان بود

بصیر، سردار حسین اشتری صبح امروز در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی مازندران با گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید در این ماه از رحمت الهی بهره ببریم و در یک سوم باقیمانده ماه از آن استفاده کرده و برای پیروزی مسلمانان در اقصی نقاط جهان و نابودی دشمنان دعا کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد نظم و امنیت به عهده کارکنان خدوم ناجا است، افزود: امروز نیروی انتظامی به جهت گستردگی و تنوع ماموریت در عرصه امنیت و خدمات‌رسانی سازمان پیشتاز است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از اینکه جهت امنیت کشور خدمت می‌کنیم افتخار می‌کنیم، چراکه نیروی اتتظامی مظهر اقتدار است و باید مقتدر بوده و در عین حال رأفت و مهربانی را در برنامه کاری خویش داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: کسانی که از قانون عدول می‌کنند، باید از نیروی انتظامی بترسد.

سردار اشتری با عنوان اینکه به برکت خون شهدا و برکت رهبری رهبر معظم انقلاب و حضور معنادار مردم در کشور شاهد امنیت بی‌نظیری هستیم، بیان کرد: امروز با مطالعه پیرامونی وضعیت کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی مشاهده می‌شود که هیچ کشوری به اندازه ما داری امنیت نیست.

وی گفت: برای اجرای رهنمود رهبر انقلاب اسلامی برای تحقق شعار سال با وجود اینکه عده محدودی داریم، ولی همه تلاش را بکار می‌گیریم و برای تحقق شعار سال برنامه داریم نقش‌آفرینی مناسبی داشته باشیم، اقداماتی در درون و بیرون سازمان در برنامه کاری است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است. چراکه در این خصوص کشور دچار مشکلات اقتصادی و اجتماعی شد و ما نیز با همکاری ارگان‌های مرتبط برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هر چه در توان داریم، مبارزه می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: امروز امنیت پایدار در مناسبت‌های مختلف کشور به‌خوبی مشاهده شد. برقراری امنیت در انتخابات، اقدامات تامین امنیت در روز قدس و برقراری امنیت در مراسم اربعین از جمله اقدامات مناسب ناجا بود.

وی همچنین با بیان اینکه در زمینه کشف موادمخدر اقدامات مناسبی انجام شد و سالانه بیش از ۵۰۰ تن انواع موادمخدر در کشور کشف می‌شود، گفت: موادمخدر صنعتی آسیب بزرگی به جوانان وارد می‌کند، هر چند مردم مراقبت می‌کنند ولی مصرف کم آن هم آسیب‌زا است.

سردار اشتری افزود: مازندران استان حائز اهمیت برای کشور است، چراکه در زمینه کشاورزی، گردشگری، و توریست نقش اثرگذاری دارد، از این‌رو آرامش لازمه این استان است.

وی تاکید کرد: امنیت در سطح سواحل بسیار مهم است و آمار نشان می‌دهد جرایم این حوزه در استان کاهش پیدا کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه اجرای طرح مکنا فضای مناسب در کلانتری‌ها انجام کرد، بیان کرد: فضای کلانتری باید مناسب باشد و کارکنان هم باید خدمت مناسب ارائه دهند و برخورد شایسته‌ای با مردم در محیط کلانتری انجام شود.

سردار اشتری در پایان با اشاره پاکسازی مناطق آلوده مازندران که نیاز اساسی استان بود که انجام شد و نیاز به ارتقا دارد، گفت: برخورد مناسب جزو اولویت‌های ما است و باید با نیاز مردم پاسخ مناسب بدهیم.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا