سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار:

کسب ۹۳ مدال بین‌المللی و داخلی از سوی ورزشکاران فریدونکناری/ برخی روسای هیئت‌های ورزشی فریدونکنار تغییر می‌کنند

بصیر، کاظم رنجبر در دیدار با امام جمعه فریدونکنار در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته ۹۴ مدال کشوری و آُسیایی و جهانی در حوزه قهرمانی به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه بر اساس فرموده‌های رهبری توجه به ورزش همگانی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶ همایش پیاده‌روی در شهر و روستاهای فریدونکنار برگزار کردیم و امسال نیز تاکنون ۳ همایش در این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه به دنبال توسعه ورزش در روستاها هستیم، اظهار کرد: شورای ورزشی روستائی را فعال می‌کنیم تا به هدف خود در این زمینه برسیم.

رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی از هیئت‌های ورزشی در فریدونکنار باید فعال‌تر شوند و همچنین برخی از مدیران ناتوان را تغییر می‌دهیم، گفت: بحث همگانی بسیار مهم است چرا که از همگانی، ورزش قهرمانی به نتیجه می‌رسد.

وی با بیان اینکه فریدونکنار ظرفیت فراوانی در ورزش قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: یک ورزشکار فریدونکنار همزمان در سه رشته ورزشی در تیم ملی حضور دارد که نیاز است بر روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در پایان از برگزاری مسابقات جام رمضان در دو رشته والیبال و فوتسال خبر داد و گفت: در این مسابقات علاوه بر برنامه‌های ورزشی به موضوع‌های فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا