مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار:

جذب حدود ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در فریدونکنار

بصیر، محمدرضا ضیائی در دومین جلسه میز خدمت مشترک مدیریت جهاد کشاورزی فریدونکنار در سالن اجتماعات این اداره، اظهار کرد: کشاورزی مجموعه ای از علوم و فنون کاربردی است که مطالعه شناخت و به کارگیری انواع مختلف ماشین و ابزار نیروی محرک، در مراحل مختلف تولید و در فرآوری محصولات کشاورزی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از مکانیزاسیون استفاده از تکنولوژی روز در کشاورزی برای رسیدن به توسعه پایدار است، تصریح کرد: ۱۰ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون در سال ۹۴ جذب شد که این تسهیلات برای خرید ۱۰ دستگاه تراکتور و ۳۹ دستگاه تیلر به همراه ادوات و ۳ دستگاه کمباین مخصوص برداشت برنج با عاملیت بانک کشاورزی به کشاورزان پرداخت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خاطرنشان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار جدید خواستار جذب به موقع اعتبارات هستیم.
ضیائی یکی از موانع جذب سریع تسهیلات را الزام متقاضیان دریافت تراکتور به ارائه گواهینامه و معرفی ضامن معتبر دانست و گفت: باید تلاش شود تا به مشکلات مردم در این خصوص رسیدگی شود.
وی اظهار کرد: پیش فاکتورهای ارائه شده از سوی متقاضیان در سیستم مرکز توسعه مکانیزاسیون بررسی و سپس از سوی مدیریت جهاد کشاورزی تأیید و متقاضیان خرید ماشین آلات می توانند یک یا دو دنباله بند که در لیست توسعه مکانیزاسیون قرار دارد را نیز به همراه پیش فاکتور ماشین آلات خود ارائه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا