رئیس کمیسیون اصناف شورای اسلامی شهر فریدونکنار:

مهم‌ترین مولفه‌ی شهر نظام مدیریت شهری است/بزرگترین معظل نبود پارکینگ در فریدونکنار کارمندان بانک‌ها هستند

بصیر، سیدهادی میرانی‌کناری در جمع برخی از مسئولان و کسبه فریدونکنار در سالن اجتماعات شورای شهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های موثر و متاثر از شهر نظام مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: این جلسه در رابطه با کمیسیون اصناف و مشکلات و معضلات موجود در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: فریدونکنار یک شهر یک هسته‌ای و مرکزی است چرا که مرکز تجارت شهر در یک منطقه کوچک تشکیل شده است.
رئیس کمیسیون اصناف شورای اسلامی شهر فریدونکنار با بیان اینکه افزایش فرصت شغلی یکی از راه‌های جذب گردشگر است، خاطرنشان کرد: فرصت تازه برای کارآفرینان در زمینه تدارک نیازمندی‌های گردشگران، افزایش درآمدهای صاحبان کسب و کار و سرزندگی شهر و افزایش درآمد شهرها به واسطه کسب و کارهای تازه و رفت و آمد گردشگران برخی از منافع حاصل از گردشگری شهری است.
میرانی با اشاره به اینکه در مسیر خیابان اصلی ادارات و کسبه ماشین‌های خود را پارک کرده و مشتری و مسافر نمی‌تواند در این مسیر اقدام به این عمل کند، افزود: پلیس نیز در این مسیر وجود دارد و باید به وظیفه خود عمل کند و نتیجه این امر فرار مسافر و مشتری از شهر فریدونکنار است.
وی افزود: مکان‌های پارک خودرو به وسیله کارمندان و کسبه اشغال می‌شود و خریداران و مشتریانی که وارد بازار می‌شود راهی برای توقف ندارد.
رئیس کمیسیون اصناف شورای اسلامی شهر فریدونکنار گفت: پلیس هم وظیفه به خود عمل می‌کند در صورتی که برای مشتری و مردم هیچ حقی قائل نیستیم که این عمل یا رفتار موجب می‌شود که بازار از رونق اقتصادی بیفتد.
میرانی با بیان اینکه باید تابع مشتری باشیم و شرایط را برای آنها مهیا کنیم، خاطرنشان کرد: در فریدونکنار به دلیل عدم رعایت اصول اولیه پارک ماشین اقتصاد از رونق افتاده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ بانک و موسسه برای این جلسه دعوت شدند اما سه رئیس در اینجا حضور پیدا کردند، اظهار کرد: بزرگترین معضل نبود پارکینگ کارمندان بانک‌ها هستند اما روسای بانک‌ها با وجود دعوت در این جلسه غیبت دارند.
عضو شورای شهر فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به راه حل مشکل پارکینگ سطح شهر، گفت: هدایت ماشین‌های بانک‌ها و بازاریان به پارک جزیره، استفاده از وسیله نقلیه عمومی مانند تاکسی، گردش تاکسی‌ها در مسیر فرعی، پیش‌بینی برای پارکینگ جدید در مرکز شهر، حرکت پلیس راهور در مسیر و همکاری بیشتر شهرداری در سد معبر برخی از این پیشنهادات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا