مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر:

تمرینات مدرسه فوتبال نمونه فرابرتر فریدونکنار آغاز شد/ نونهالان فرابرتر در لیگ استان حاضر می‌شوند

بصیر، قاسم اللهقلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: با یک کادر فنی جدید در مدرسه فوتبال فرابرتر در خدمت خانواده‌های هستیم که این تیم را برای فرزندان خود انتخاب کردند.
وی تصریح کرد: امیدواریم پاسخگوی اعتماد آنها و امانت‌دار خوبی باشیم چرا که رضایت خانواده‌ها برای مدرسه فوتبال نمونه فرارتر بسیار مهم است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار با اشاره به اینکه با ۱۲ مربی تحصیلکرده در دو روز یکشنبه و چهارشنبه در طول هفته در خدمت ورزشکاران مدرسه فوتبال هستیم، خاطرنشان کرد: افتتاحیه مدرسه فوتبال فرابرتر با حضور پرشور خانواده‌ها همراه بود و این نشان از اعتماد آنها به این مدرسه فوتبال نمونه است.
اللهقلی با تاکید بر اینکه تصمیم داریم تا برای سومین سال پیاپی به عنوان مدرسه فوتبال نمونه کشور انتخاب شویم، اظهار کرد: در برنامه امسال علاوه بر فوق برنامه اردوهای برون شهری و استخر، برگزاری مسابقات دوستانه را نیز در دستور کار خود قرار دادیم.
وی افزود: پس از گذشت ۸ سال پیش که توانستیم به همراه تیم نونهالان فرابرتر در مازندران قهرمان شویم امسال نیز در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم و تلاش می‌کنیم از فوتبالیست‌های این مدرسه فوتبال انتخاب شوند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر مهم‌ترین عامل پیشرفت این مدرسه فوتبال، تصریح کرد: صداقت برای مسئولان این باشگاه بسیار مهم است و تلاش می‌کنیم تا فکتور صداقت را رعایت کرده و در کار خود آن را تکرار کنیم.
اللهقلی افزود: برنامه‌ریزی دقیق، ساعت و زمین تمرین مناسب، کیفیت دروازه‌ها و استفاده از بازیکنان مطرح خود به عنوان مربی در این مدرسه فوبتال به عنوان یک عامل انگیزشی از دیگر عوامل موفقیت این مدرسه فوتبال در دو سال گذشته بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا