رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار:

ساخت درمانگاه جدید بیمارستان فریدونکنار تا ۴ ماه آینده/ بخش اعصاب و روان در بیمارستان فریدونکنار تاسیس می‌شود

بصیر، مصطفی قاسم‌زاده در جمع اعضای مجمع خیران و هیئت امنای بیمارستان فریدونکنار، اظهار کرد: به دنبال ساخت و تاسیس بخش اعصاب هستیم که به ۵۰۰ مترمربع فضای فیزیکی نیازمند است و به دلیل آنکه این بخش باید یک حیات دسترسی اختصاصی داشته باشد، بخشی از فضای فیزیکی نمازخانه قبلی را به آن اضافه کردیم و نمازخانه جدید نیز در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه بیمارستان فریدونکنار مستعد توسعه است و در مسیر سختی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اعتماد عمومی گرانبهاترین سرمایه‌ای است که باید به آن دست پیدا کنیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با اشاره به اینکه تمامی رفت و آمدها برای این است که اعتماد عمومی کسب شود و این حلقه مفقوده در این شهرستان محسوب می‌شود، تصریح کرد: در بسیاری از موارد بیماران با وجود پزشک برای درمان بیماری خود به شهرهای مجاور می‌روند.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه حضور مردم از این شهرستان به شهرهای دیگر نشان دهنده عدم اعتماد آنها به این مرکز درمانی است، اظهار کرد: سرمایه فراوانی از بیت‌المال در این بیمارستان هزینه می‌شود و لازم است تا در مسیر پیشرفت گام برداریم.

وی در ادامه افزود: با توجه به قدمت این بیمارستان هر روز باید نسبت به گذشته تراز مالی، ضریب اشتغال، شاخص سلامت و استاندارد خدمات افزایش می‌یافت.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار گفت: در برخی از امور موفق بودیم اما در قسمت‌هایی دلیل اصلی عدم موفقیت ناتوانی دستگاه خدمات رسانی دولتی است که در ارائه خدمات موفق عمل نکرد.

قاسم زاده با اشاره به اینکه عدم ارتباط و اعتماد مردم با بیمارستان روابط آسیب دیده‌ای است که باید اصلاح شود، خاطرنشان کرد: امکانات فراوانی را باید ارائه و فرایند‌های درونی و شیوه برخورد خود را اصلاح کنیم تا به موفقیت کامل دست یابیم.

وی تاکید کرد: این بیمارستان آینده‌ای روشن دارد که نیازمند کمک مادی و معنوی خیران و همشهریان است، کمک‌های سازمان یافته دولتی و خیران باید به سمتی برود تا از لحاظ سخت و نرم‌افزاری امکانات به دست آمده موجب رضایت مردم و تغییر در وضعیت فعلی شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار اظهار کرد: با طرح تحول سلامت بودجه‌های خوبی جذب که بخشی از آن در مباحث عمرانی و بخشی دیگر در ساختار تجهیزاتی هزینه شد.

قاسم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کلینیک ویژه با عنوان درمانگاه این بیمارستان قرار است در ۷۵۰ مترمربع فضای فیزیکی ساخته شود، خاطرنشان کرد: با احداث این درمانگاه، اورژانس بیمارستان به مکان درمانگاه فعلی منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس قرارداد دانشگاه با پیمانکار این مرکز درمانی باید در طول ۴ ماه ساخته شود که حدود یک میلیارد تومان هزینه در بر‌می‌گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا