حاج رمضان کریمی همچنان خیرانه گام بر می‌دارد

بصیر، در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی و در حاشیه دیدار از بیمارستان امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز گفت: خداوند توفیق داد تا در مسیر کریم اهل بیت (ع) در اندازه توان نسبت به رفع نیاز نیازمندان تلاش کرده و گام بردارم.
وی افزود: از همه کسانی که به عنوان خیر برای رفع نیاز مردم با ساختن درمانگاه، مدرسه، کتابخانه، پل، مکان‌های ورزشی، تجهیزات پزشکی، رفع نیاز نیامندان تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر می‌کنم و دست همه را می‌بوسم و افتخار می‌کنم که خداوند این توفیق را به من داد تا من هم به عنوان خیر شناخته شوم، من توکلم به خدا است و از مردم می‌خواهم در شب‌های قدر ما را از دعای خیر محروم نکنند.
این خیر نیک اندیش تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز چند نفر به ما مراجعه می‌کنند و از خداوند می‌خواهم این توفیق را از ما نگیرد.
کریمی خاطرنشان کرد: از مردم و مسئولان می‌خواهم قدر خیران را بدانند و به خواسته معقول خیران توجه کنند، اگر در مواردی با مسئولان برای رفع مشکل مردم تماس می‌گیریم برای این است که مردم از ما توقع دارند و خواسته‌ای برای خود نداریم.
وی افزود: انتظار داریم مسئولان در کار خیر که همان رفع مشکل یا نیاز مردم است سهیم شوند چرا که بالاترین عبادت خدمت به خلق است.
این خیر نیک اندیش یادآور شد: این پست و مقام امروز در دست ما امانت است و باید تلاش کنیم تا دل مردم را به دست آوریم، هیچگاه از یک متخلف و کسی که موازین شرعی را رعایت نمی‌کند حمایت نمی‌کنیم اما انتظار داریم مسئولان با وساطت خیران از تخلف کوچک قابل گذشت طبقه محروم کوتاهی نکنند.
عضو هیئت امنای بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار از غلامحسین صانعی ریاست هیئت فوتبال فریدونکنار و دوستانشان که برای اعتلای ورزش تلاش می‌کنند تشکر کرد و گفت: دو ماه پیش به صورت انفرادی از بیمارستان بازدید داشتم و به مدیر محترم پیشنهاد کردم که این آمادگی را دارم همچون گذشته با انتخاب شما هرماه از یک پرستار یا پرسنل نمونه با تقدیم یک ربع سکه بهار آزادی تقدیر کنیم که با وجود گذشته این دو ماه هنوز پاسخی از سوی مسئولان بیمارستان دریافت نکردم.
وی گفت: برای خرید دستگاه چمن زنی ۵ میلیون ریال به هیئت فوتبال کمک صورت گرفت، همچنین دیدارهایی از مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی بابل و خانه سالمندان شهید فیاضی سرخرود داشتم و مبالغی را نیز اهدا کردم.
کریمی افزود: در گذشته نیز توفیق داشتم در بیمارستان فریدونکنار، بخش اورژانس سرویس بهداشتی و برای استفاده عموم آب سردکن و در چند مورد از پرسنل و پرستاران نمونه تجلیل و موارد دیگری قابل گفتن نیست و باید همه را خداوند از ما قبول کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا