نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:

حقوق بشر آمریکایی بهانه‌ای برای دستیابی به مطامع دنیایی آنها است

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: حقوق بشر آمریکایی براساس واقعیت بنا نشده است بلکه بهانه‌ای است می‌خواهند در سایه آن به مطامع دنیایی خود برسند.
وی با بیان اینکه آمریکا هر روز با بهانه‌هایی چون حقوق بشر، فناوری هسته‌ای و موشک علیه ایران اقدام‌های متخاصمانه‌ای انجام می‌دهد، تصریح کرد: نخستین کسانی که حقوق بشر را نقض می‌کنند آمریکایی‌ها هستند.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در عرصه جهانی پرورش دهنده داعش چه کسانی هستند و چه گروه‌هایی بحرین و وقایع آن را هدایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تجاوز به عراق، نابودی افغانستان و اقدام علیه سوریه از سوی چه کسانی صورت گرفته است.
نانواکناری افزود: چرا با وجود قتل‌ها و تجاوز‌های فراوان اسرائیل، آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند، آنچه که مشخص است آنها حقوق بشر را دست مایه رسیدن به مطامع خود قرار داده‌اند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران کشوری است که در نهایت رعایت حقوق بشر زندگی را برای جهانیان ترسیم می‌کند، اظهار کرد: همواره کسانی که به دنبال خدمت‌رسانی به مردم بودند از سوی گروه‌ها و افرادی که دم از حقوق بشر می‌زنند ترور می‌شوند و غرب نیز در خصوص ایران این کار را انجام داده است.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور آیت‌الله خامنه‌ای و ترورهای تیرماه سال ۶۰، گفت: چرا پس از ترورهای فراوانی که در سال ۶۰ صورت گرفت آنهایی که دنبال حقوق بشر بودند اقدامی برای محکوم کردن آن انجام ندادند و در ادامه از آن حمایت کردند.
نانواکناری افزود: منافقانی که موجب بسیاری از ترورهای کشور شدند امروز در پناه چه کسانی هستند، آیا غیر از آمریکا است، افزود: ما قربانی تروریست‌هایی هستیم که پرورش دهنده آنها آمریکایی‌ها هستند.
وی حضور در راهپیمایی روز قدس را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مردم کشور با حضور حماسی در روز قدس که نماد رهایی همه مستضعفان از چنگال دشمن است جنایت‌های استکبار را محکوم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا