نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی

طرح هادی پروژه ماندگاری است/ پسماند در مازندران به بحران تبدیل شده است

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در جمع دهیاران و شورای اسلامی روستاهای فریدونکنار، اظهار کرد: در حوزه روستائی نسبت به گذشته اقدام‌های مناسبی صورت گرفته است و در مقایسه با سال‌های گذشته نیز جایگاه بدی نداریم.
وی تصریح کرد: منزلت مردم کشور با وجود ایدئولوژی اسلام و تاریخ کهن بسیار بیشتر از این نوع خدمت‌رسانی است و باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن نسبت به آنها انجام وظیفه کنیم.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با روحیه‌ای جهادی برای این مردم که همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب هستند تلاش کنیم.
نانواکناری با اشاره به اینکه طرح هادی یک پروژه بسیار خوب و ماندگاری است، افزود: وجود برخی مشکلات موجود تمامی عملکردهای صورت گرفته را زیر سال می‌برد.
وی با بیان اینکه بعضی از برخی از نعمت‌های خداوند در فریدونکنار مانند جنگل جزین، اسبوکلا و زاهدکلا استفاده‌ای نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برخی موارد مانند پسماند زباله یک موضوع ملی و استانی و در حال تبدیل شدن به یک بحران است.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مازندران در برخی از فصول بیشترین تراکم مسافر را دارد، گفت: در بسیاری از موارد مشکل مدیریتی و خدمات‌دهی است و بهره‎‌گیری از آن کمتر صورت می‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا