معاون فرماندار فریدونکنار:

۴ بانده کردن جاده فریدونکنار به آمل در دستور کار قرار بگیرد

بصیر، محمدمهدی نصیری‌کناری در جمع مسئولان روستائی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: باید جاذبه زندگی را در روستاها به عنوان منبع اصلی تولید بیش از گذشته کنیم تا مهاجرت کمتری صورت بپذیرد.
وی با بیان اینکه زندگی در روستاها سخت‌تر از گذشته شده است، تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی در هر روستا باید شرایط را برای ورود سرمایه‌گذار مهیا کنیم تا منجر به تولید و افزایش تولید شود.
معاون فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه در موضوع پسماند زباله با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: در استان‌های دیگر به دلیل کویری بودن مناطق، دفن و دفع زباله به راحتی صورت می‌گیرد اما در شمال پسماند مشکلات زیست محیطی، آلودگی آب، آب‌های زیرزمینی و غیره ایجاد می‌کند.
نصیری با اشاره به اینکه جمعیت در فریدونکنار در روزهای تعطیل با غیرتعطیل به شدت متفاوت است اما بودجه هیچ تفاوتی برای آن ندارد، اظهار کرد: بخشداران و مسئولان نظارتی باید بر هدایت بودجه‌ها توجه بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه باید صنایع تبدیلی را در روستاها رونق بخشید، گفت: باید از خام فروشی خارج شویم و در روستاها با توجه به ظرفیت فراوان موجود، می‌توانیم با رونق صنایع تبدیلی علاوه بر اشتغالزایی، معیشت مردم را نیز بهبود بخشیم.
معاون فرماندار فریدونکنار در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی در ۵ روستای بخش مرکزی، ۴ بانده کردن محور فریدونکنار به آمل، یکپارچه‌سازی اراضی و مشکلات روستای مرزی اسلام آباد باید در اولویت کاری قرار بگیرد.
نصیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از طرح‌های ارئه شده به فرمانداری از روستاها در زمینه تعریض و بهسازی بوده است، گفت: علاوه بر اینکه در بحث آسفالت و تعریض روستاها با مشکل روبه‌رو هستیم، بسیاری از روستاهای فریدونکنار دهیاری نیز ندارند.
وی با ابراز تاسف از اینکه ماشین آلات در بسیاری از روستاهای فریدونکنار فرسوده است، افزود: مسئولان در بحث تجهیز ماشین آلات نیز نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا