بخشدار دهفری:

بسیاری از طرح‌های هادی فریدونکنار نیاز به بازنگری دارد

بصیر، حجت‌الله مولایی در جمع مسئولان روستائی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در مازندران بسیاری از مشکلات مشترک است و باید به گونه‌ای مدیریت شود تا با رفع تمامی آنها آسایش به محل اصلی تولید برگردد.
وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا روستائیان از جایگاه تولیدکننده به مصرف کننده مهاجرت نکنند، تصریح کرد: حکومت‌هایی موفق هستند که روستاها را جایگاه زیرساخت بدانند.
بخشدار دهفری با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیرمجاز بر پیکره تولید ضربه جدی وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید مسائل مربوط به گندم و برنج به عنوان غذای اصلی کشور را برطرف کنند چرا که به امنیت ملی نیز مربوط می‌شود.
مولایی با بیان اینکه ساخت و ساز در شمال کشور بسیار جدی کنترل و پیگیری می‌شود، اظهار کرد: قدمت بسیاری از طرح‌های هادی از ۱۰ سال گذشته است و نیاز به بازنگری دارد.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ سال زمان نیاز است تا بتوانیم طرح هادی را در روستا اجرا کنیم، تصریح کرد: بسیاری از طرح‌های هادی به دلیل مشکلات اعتباری بر روی زمین مانده است و نیاز داریم به صورت مشارکتی امور را به پیش ببریم.
بخشدار دهفری با تاکید به اینکه اداره‌کل روستائی و شوراها باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان با توجه به گردشگرپذیر بودن آن داشته باشند، گفت: امکانات موجود برای جمعیت شناور شهرستان کافی است اما در فصل‌های توریست‌پذیر این نوع نگاه کافی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا