مدیرکل بنیاد مسکن و شهرسازی مازندران خبر داد

هر طرح هادی بین ۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان هزینه دارد/۴۰ کیلومتر از شبکه روستاهای مازندران در سال ۹۴ آسفالت شده است

بصیر، سیدمجید هاشمی در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات قرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: سه هزار و ۲۰۰ روستای دارای سکنه در مازندران داریم.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه پنجم باید برای روستاهای بیش از ۲۰ خانوار طرح هادی تعیین شود، تصریح کرد: در سال‌های گذشته از لحاظ مادی در این زمینه با کمبود بودجه و منابع روبه‌رو بودیم.
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با اشاره به اینکه هر طرح هادی بین ۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان هزینه دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل تعیین طرح هادی از سال‌های گذشته ۳٫۵ میلیارد تومان دیون داریم.
هاشمی با بیان اینکه در سال ۹۴ برای تمامی روستاهای بیش از ۲۰ خانوار طرح تهیه کردیم، گفت: در مازندران دو هزار و ۳۴۰ روستای بیش از ۲۰ خانوار داشتیم.
وی از بازنگری طرح هادی ۱۰۰ روستا در سال جاری در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: فرمانداران در کمیته برنامه‌ریزی اولویت‌ها را مشخص کرده و به این اداره‌کل معرفی کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران بازنگری به کمک مردم روستاها نتیجه مطلوبی دارد، اظهار کرد: در سال گذشته آسفالت یارانه‌ای نداشتیم اما ۲۰ درصد از سهمیه قیر کشور را به بنیاد مسکن دادند.
هاشمی از تصویب این طرح در سال جاری نیز خبر داد و گفت: در سال گذشته با وجود عدم تخصیص، ۴۰ کیلومتر از شبکه روستاهای مازندران را آسفالت کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا