بصیر گزارش می دهد؛

وقتی دغدغه اصلی مردم فراموش می‌شود/ پایان مدل پاشائیسم در مراسم کیارستمی

بصیر، صبح امروز مراسم تشییع  پیکر عباس کیارستمی در با حضور جمعی از اهالی سینما، اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، حسین فریدون برادر رییس جمهور و عموم مردم در محل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان برگزار شد.

پس از رسانه ای شدن درگذشت این هنرمند، رسانه های اصلاح طلب بار دیگر علم را بر دوش گرفتند و برای حضور مردم در این مراسم سنگ تمام گذاشتند. هنرمندان و بازیگران نیز در این عرصه  با دعوت از مردم برای حضور فعال خود مانند همیشه دعوت کردند.

حضور در این گونه مراسم ها نه تنها بد نیست بلکه حمایت از هنر اصلی ایران اسلامی نیز خواهد بود. ولی سوال اصلی اینجاست که چرا همین رسانه های به ظاهر متمدن و به دنبال حق خواهی این روزها در خصوص فیش های نجومی اصلاح طلبان سکوت کرده اند؟

جریان اصلاحات در این مدت به نا حق در بلندگوهایش تمام تلاش خود را کرد تا طی این سه سال مجموعه‌ی دولت قبلی را فاسد و از نظر مالی کج دست نشان دهد، در حالی که اسنادی در این رابطه وجود نداشت. این در حالی است که پس از انتشار فیش‌های حقوقی اندک صدایی هم از این جریان بلند نشد.

آیا رسانه های علم به دوش نمیدانند بنا بر آماده مستند و ذکر شده، ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار جوان تحصیلکرده بیکار در کشور وجود دارد که ظاهراَ قربانی حقوق های نجومی ۹۵۰ مدیر دولتی شده اند؟

هر چند نباید از ارزش های هنرمندان و ضربه های از دست دادن آنان غافل شد، ولی چه بهتر است رسانه های اپوزیسون و اصلاحات به دنبال دغدغه اصلی این روزهای مردم کشور باشند و این را بدانند که رسوایی حقوقی دولت هیچ گاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا