سرپرست نمایندگی ارشاد فریدونکنار خبر داد

برگزاری جشنواره بازیافت زباله در هنرهای ساحلی در شهریور ماه امسال

بصیر، مجید نیکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: همایش شعر و ادب فارسی گرامیداشت استاد شهریار در ۲۵ شهریور امسال در اردوگاه شهید رجائی این شهرستان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: جشنواره بازیافت زباله در هنرهای ساحلی در شهریور ماه امسال با حضور مسئولان کشوری در ساحل دریای فریدونکنار از سوی فرمانداری و نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزشگاه هنری خانه دوست، شهرداری، شورای اسلامی فریدونکنار اداره کل فرهنگ و ارشاد، اداره کل میراث و گردشگری، اداره کل محیط زیست، سازمان همیاران شهرداری‌های استان و استانداری برگزار می‌شود.
سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار همچنین از برگزاری نمایشگاه بزرگ عکاسی در نوروز ۹۶ در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: انجمن موسیقی، شعر و ادب و عکاسان در این شهرستان شکل گرفت و انجمن‌های هنرهای تجسمی، قرآن و نهج‌البلاغه، نمایش و خوشنویسی در آینده نزدیک تشکیل می‌شود.
نیکو از اعطای ۱۵ میلیون تومان از سوی اداره‌کل ارشاد به ستاد یادواره شهدای فریدونکنار در سال گذشته خبر داد و گفت: با پیگیری‌هایی که انجام گرفت در حال حاضر ۴ نفر در این نمایندگی فعالیت می‌کنند اما متاسفانه مکان مناسبی در ارزش هنرمندان این شهرستان نداریم.
وی از در اختیار گرفتن مجتمع فرهنگی هنری شهید بصیر به ارشاد فریدونکنار خبر داد و گفت: سند مالکیت این مجموعه به نام اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران است که متاسفانه به دلیل نگهداری نامناسب و فرسوده شدن تاسیسات این مجتمع به یک ویرانه تبدیل شد.
سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار افزود: با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی بار دیگر مجتمع فرهنگی هنری شهید بصیر به نمایندگی ارشاد فریدونکنار تحویل داده شد.
نیکو خاطرنشان کرد: هزینه تعمیر و تجهیز مجدد مجتمع فرهنگی هنری شهید بصیر حدود ۳ میلیارد ریال است و امیدواریم با تعمیر این مجموعه شرمنده هنرمندان این شهرستان نشویم.
وی افزود: ولی‌پور مدیر برنامه بودجه اداره کل ارشاد مازندران از آبان وعده تخصیص بودجه این مجتمع را داد اما تا به امروز عملی نشد.
سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار در ادامه تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده مجتمع فرهنگی هنری خیابان ۲۴ متری در حال تاسیس است.
نیکو در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فریدونکنار در روز ۱۷ مرداد روز گرامیداشت خبرنگار خبر داد و گفت: از زمان حضورم در فریدونکنار بیشترین تبلیغات محیطی از سوی این اداره صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا