در راستای صحبت های نوه امام راحل/

سه سوال مهم باید جدی گرفته شود

بصیر، سید علی خمینی نوه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در سالروز رحلت آیت‌الله صالحی مازندرانی که در شهرستان قائمشهر با حضور جمع عظیمی از مشتاقان آن مرحوم برگزار شده بود نکاتی بیان نمودند  که جای تامل و پیگیری دارد.

این نکات که با استقبال بسیار گسترده رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مواجه شد بیانگر ابعاد جدیدی از مدیریت بیت امام توسط سید حسن خمینی است.

ایشان در این زمینه گفتند: “دشمنان نشسته‌اند که بین بیت امام و نظام فاصله بیندازند. هر وقت که حاج حسن با رهبری جلسه دارند از داخل و خارج کشور گراهایی داده می‌شود تا فاصله ایجاد کنند. اگر شما هر ۵ سال یک بار رهبری را می‌بینید، ایشان هر دو هفته یک بار ایشان را می‌بینند.”
سئوالاتی که در صحبت‌های نوه امام راحل در اذهان متبادر می‌شود این است که چرا نوه امام راحل از فرصت پیش آمده در این مراسم جهت اسم بردن از این افراد و باز کردن موضوع خودداری نمودند و ابهامات جدیدی مطرح نمودند تا ماهیت این افراد روشن گردد. این افراد گرا دهنده در داخل و خارج چه کسانی هستند؟

آیا از این صحبت‌ها می‌توان اینگونه برداشت نمود که در بین بیت امام سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی بیگانه توسط عوامل داخلی و یا بیرونی نفوذ پیدا کرده و از مسائل محرمانه در بیت حضرت امام مطلع هستند؟

مسئله نفوذ که بارها مقام معظم رهبری به آن اشاره نمودند در بیت امام چه جایگاهی دارد و چه افرادی در بیت امام رفت و آمد دارند و اعضای اصلی بیت چقدر از این افراد شناخت دارند ؟

متاسفانه توضیحات نوه امام راحل در این موضوع بسیار کم بوده و نشان دهنده واقعیت‌های فراوانی از پشت پرده بیت امام دارد. شاید حال به راحتی بتوان درک کرد که مواضع گاه ضد و نقیض و برعلیه منافع ملی کشور همچون حمایت از فتنه‌گران و مطرودین توسط بیت امام ریشه در کجا دارد.
ایشان در ادامه بیانات خود به ابهام موضوع اضافه کرده و صحبت از یک حرکت هماهنگ و هدفمند که توسط افرادی از بیرون هدایت می شود برای ایجاد فاصله سید حسن خمینی با مواضع رهبری دارند. ایشان در ادامه گفتند: “ما خبر داریم کسانی نشستند در خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند و یک‌سری دنباله‌رو داخلی با یک‌سری اغراض سیاسی قصد دارند که ایشان (سیدحسن خمینی) را از رهبری و نظام جدا کنند، برنامه دارند برای این مسئله”
متاسفانه این اظهارات نشان می‌دهد که نه تنها دشمنان بیرونی از برنامه‌های نوه امام راحل مطلع هستند بلکه با نفوذی که در بیت امام راحل دارند سعی در القای دو دستگی در سطح جامعه و جدایی ایشان از راه امام و رهبری دارند. حال باید پرسید که سید حسن خمینی برای کم نمودن این فاصله القایی توسط دشمنان چه اقداماتی انجام داده است که دل رهبری را شاد نماید و امید دشمنان را مایوس کند. سید حسن خمینی باید مراقب خود باشد تا در دام این حیله‌گران نیفتد.
این حیله گران بارها ثابت نمودند که هدفی جز ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند امام راحل که همان ولایت مطلقه فقیه است ندارند و از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا به موفقیت برسند.
امیدواریم این حرکت که تا به امروز تکانه‌های شدیدی در عرصه سیاسی کشور ایجاد کرده و موجب روشنگری‌های بسیاری شده است تا روشن شدن ماهیت اصلی افراد پشت پرده که سعی در ضربه زدن به بیت امام دارند روشن گردد.

رضاسیفایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا