شهردار فریدونکنار:

هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری فریدونکنار در طرح دریا سالمسازی غرب

بصیر، علی خان‌بابایی شهردار فریدونکنار نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: فریدونکنار در محدوده قانونی شهر دارای دو طرح دو قلوی شرق و غرب است که طرح غرب به دو بخش زنانه و مردانه تقسیم و حدود ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای آن هزینه شده است.
وی تصریح کرد: تمامی خدمات لازم به شهروندان و مسافران در این طرح احداث، احیا و به پیمانکار تحویل شد و در این پیمانکاری ماهانه برای نگهداری این فضاها ۱۰ میلیون تومان به پیمانکار نیز پرداخت می‌شود.
شهردار فریدونکنار با اشاره به اینکه در طرح شرق بخش‌های زنانه، مردانه، استخری برای اطفال، نوجوانان و کودکان ایجاد شد و از آن نگهداری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: از استخرهایی که ایجاد شده است خودمان نگهداری می‌کنیم.
خان‌بابایی با بیان اینکه در این طرح جت اسکی، جی می ‌نت نجات و گوی نجات لازم را داریم، گفت: از ناجیان غریق بومی برای این بخش استفاده کردیم.
وی افزود: نمازخانه، مکان استقرار نیروی انتظامی و نجات غریق، دوش نجات غریق، نظافت سرویس بهداشتی به روز، در اختیار قراردادن پلاژهایی به مسافران در طرح شرق نیز برای سرویس دهی به مسافران قرار دارد.
شهردار فریدونکنار تصریح کرد: پروژه طرح دریای شرق با حمایت استانداری در بخش معاونت اجتماعی در حال احداث است و  ۷ سوئیت سرویس بهداشتی زنانه مردانه ۶ قلو و دو دوش و پارکینگ احداث شد.
خان‌بابایی در ادامه با اشاره به دریافت کمترین هزینه از مسافران در طرح‌های دریای فریدونکنار، اظهار کرد: پرداخت ورودی‌های پارکینگ، هزینه ۵ هزار تومانی برپایی چادر و دریافت هزینه هزار تا ۲۰ هزار تومانی سوئیت‌ها از دریافتی‌های شهرداری در این طرح است.
وی افزود: شیوه‌نامه‌ای از استانداری به شورای شهر و شهرداری در خصوص دریافت پول ارسال شد که در فریدونکنار آن مبلغ را بومی کرده و با کمترین هزینه در سال جاری از مسافران خدمات رسانی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا