سرپرست فرمانداری فریدونکنار مطرح کرد

نقش پررنگ اصناف در رونق اقتصادی/ دولت تورم را کنترل کرد

بصیر، حسین منفردی در دیدار با هیئت رئیسه اتاق اصناف، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار در دفتر فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: بخشی از اقتصاد شهرستان در اختیار اصناف قرار دارد.
وی تصریح کرد: وضعیت اقتصاد کشور آن چیزی که می‌خواهیم نیست، یکی از اهداف و شعار دولت بحث اقتصادی است، قدم اول دولت این بود که تورم را کنترل کند.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار افزود: دولت در مرحله نخست موفق عمل کرد و گام دوم نیز رونق اقتصادی است که باید شکل بگیرد.
منفردی تاکید کرد: اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف، رهبران ۴ هزار واحد صنفی در فریدونکنار هستند و هز میزان در این زمینه مطالعات علمی، پژوهش و مشاوره با صاحب‌نظران داشته باشیم راه‌گشای بهتری صورت می‌پذیرد.
وی افزود: بسیاری از فعالیت‌های این شهرتان وابسته به رونق اقتصادی است، زمانی رونق اقتصادی به وجود می‌آید که مردم حضور داشته باشند و در غیر اینصورت وجود آن ادارات بی معنی است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: روزمرگی معنا ندارد و باید برنامه بلندمدت داشت و در راستای افق و چشم انداز حرکت کرد.
منفردی با بیان اینکه باید فعالیت‌ها در اصناف نگاه فراشهرستانی باشد، گفت: باید به سمت واردات و صادرات محصولات این شهرستان گام برداریم و برنج این شهرستان می‌تواند برند خوبی باشد.
وی خاطرنشان کرد: در رونق اقتصادی اصناف می‌تواند نقش اساسی داشته باشد و فرمانداری نیز در کنار شما در قالب اقتصاد مقاومتی برای رونق اقتصادی این شهرستان قرار داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا