سردار سلامی :

هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی، ۴۵ ریال/ مکالمه درون و برون استانی بر اساس دقیقه و ثانیه محاسبه می شود

بصیر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۳۷ مورخ ۲۲/۰۳/۱۳۹۵ با توجه به درخواست شرکت مخابرات ایران مبنی بر اصلاح تعرفه خدمات تلفن ثابت و به منظور توسعه و بروز رسانی خدمات این بخش، پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را درباره اصلاح مصوبه شماره ۳ جلسه شماره ۱۸۴ مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۲ در مورد تعرفه‌های تلفن ثابت بررسی و آن را به شرح زیر تصویب کرد:

۱- سقف هزینه اتصال یک خط تلفن ثابت آبونمانی مبلغ دو میلیون (۲/۰۰۰/۰۰۰) ریال تعیین که یک میلیون(۱/۰۰۰/۰۰۰) ریال آن در زمان ثبت‌نام و مابقی آن طی ۳۶ ماه پس از زمان راه‌اندازی خط از مشترک اخذ می‌شود.

۲- شرکت مخابرات ایران موظف است طرح توسعه، بهسازی و نوسازی شبکه تلفن ثابت در ۵ سال آینده را پس از تصویب هیأت مدیره به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه و بطور کامل اجرا و در بازه‌های زمانی ۶ ماهه به سازمان گزارش کند.

۳- سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی موضوع ردیف اول جدول بند ۳ مصوبه شماره ۳ جلسه شماره ۱۸۴ مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۲ مبلغ ۴۵ ریال تعیین می‌شود.

۴- محاسبه کارکرد مشترکان برای تمامی مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب خواهد شد.

۵- محاسبه کارکرد مشترکان برای تمامی مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس ثانیه انجام و برای کارکردهای زیر ۳۰ ثانیه به بالا به نیم دقیقه (۳۰ ثانیه) گرد و محاسبه می‌شود.

۶- حداقل کارکرد ماهانه هر خط تلفن ثابت برای مشترکان روستاها به میزان ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون استانی و برای سایر مشترکان به میزان ۳۳۰ دقیقه مکالمه درون استانی تعیین و محاسبه می‌شود.

۷- مبلغ تسهیم درآمد خدمات تلفن ثابت با توجه به بند ۳ این مصوبه و تبصره ذیل بند ۱۱٫۲٫۱ موافقتنامه پروانه شرکت مخابرات ایران محاسبه، اصلاح  و توسط سازمان به دارنده پروانه ابلاغ می‌شود.

۸-  سایر مفاد مصوبه شماره ۳ جلسه شماره ۱۸۴ مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۲ کماکان به قوت خود باقی است.

۹-  این مصوبه برای کلیه  ارائه کنندگان خدمات تلفن ثابت  از تاریخ ۰۱/۰۵/۱۳۹۵ لازم‌الاجراست.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا