بخشدار مرکزی فریدونکنار مطرح کرد:

اطلاع‌رسانی خبرنگاران در خصوص فیش‌های حقوقی موجب توقف آن شد/ خبرنگاران فاصله طبقاتی را کم می‌کنند

بصیر، سیدقاسم حسینیان در جلسه ستاد برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران در اتاق جلسات سرپرست فرمانداری فریدونکنار، اظهار کرد: اهمیت رسانه در تمامی کشورها به ویژه پیشرفته بر کسی پوشیده نیست، اهمیت و ارزش یک خبرنگار بسیار بیشتر از چیزی است که متصور هستیم چرا که آنها به موقع اطلاع‌رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها کمک‌کار دولت هستند، تصریح کرد: در کاهش معضلات اجتماعی و کنترل دولت نقش خبرنگاران بسیار پررنگ است و این امر به معنی کنترل قدرتمندان در کشور است.
بخشدار مرکزی فریدونکنار با بیان اینکه خبرنگاران فاصله طبقاتی را کم می‌کنند، افزود: در خصوص فیش‌های حقوقی اطلاع‌رسانی خبرنگاران موجب توقف آن شد.
حسینیان با اشاره به اینکه خبرنگاران موجب می‌شوند که مسئولان دولتی سالم‌تر فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به خبرنگاران اطلاع درست و صادقانه بدهند و در شفاف‌سازی موضوع‌ها کوتاهی نکنند و از تذکر خبرنگارها دلگیر نشوند.
وی با بیان اینکه نباید بر اساس اطلاعات اشتباه خبری تنظیم شود، گفت: همه باید به رفع مشکل کمک کنیم و اطلاع‌رسانی شفاف از سوی هر دو گروه به نفع مردم است.
بخشدار مرکزی فریدونکنار افزود: باید میان خبرنگاران صادق و غیرصادق، فعال و غیرفعال تفاوتی قائل شد، اظهار کرد: برخی تنها می‌خواهند خبری را بسازند و مشکلی را بزرگ‌نمائی کنند در حالیکه رسالت اصلی خبرنگار مقدس‌ و قابل ستایش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا